Hallo mensen,
Ik heb problemen met het weer terug in positie krijgen van de rugleuning van mijn pasagiersstoel.
Ik had de leuning maximaal achterover gezet om iets te kunnen vervoeren, maar het lukt met niet meer om de rugleuning weer in de normale stand te vergrendelen.
Is er iemand met ervaringen / oplossingen voor dit probleem?
Groet,
Edo
ps betreft cooper interieur 2002
Probleem stoelmechanisme
- Mini-Cosi
- Nieuw Lid
Bericht
Probleem stoelmechanisme
December 2007; 'Er zit een mini in mijn schoen'. Dank u Sinterklaasje
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Ojee, da's het bekende kabeltje-probleem, denk ik.
Sommigen hebben na een beetje prutsen/wrikken/proberen geluk dat de leuning ineens weer losspringt. De ander gaat effe langs de dealer, en die doet er dan iets aan (waarschijnlijk ook prutsen/wrikken/proberen), schijnt dan een klusje van niks (= meestal gratis) te zijn.
En als je pech hebt, dan is het kabeltje stuk, en zit het mechanisme vast.... Enige wat men dan kan doen is het stoelmechanisme vervangen, en dan mag je diep in de buidel.
PS. je doet je nickname "Mini-COSI" dan op dit moment wel eer aan!
Sommigen hebben na een beetje prutsen/wrikken/proberen geluk dat de leuning ineens weer losspringt. De ander gaat effe langs de dealer, en die doet er dan iets aan (waarschijnlijk ook prutsen/wrikken/proberen), schijnt dan een klusje van niks (= meestal gratis) te zijn.
En als je pech hebt, dan is het kabeltje stuk, en zit het mechanisme vast.... Enige wat men dan kan doen is het stoelmechanisme vervangen, en dan mag je diep in de buidel.
PS. je doet je nickname "Mini-COSI" dan op dit moment wel eer aan!

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je interesse hebben pm me maar even.
Ik heb nog zo'n kabeldingetje over..destijds van Martin overgenomen maar nooit gemonteerd..Robert schreef: En als je pech hebt, dan is het kabeltje stuk, en zit het mechanisme vast.... Enige wat men dan kan doen is het stoelmechanisme vervangen, en dan mag je diep in de buidel.
Mocht je interesse hebben pm me maar even.
Onze sponsors