Ik heb enkele weken geleden een handsfree kit gekocht bij newministuff.com.
Waar ik men telefoonboek smsen enz kan raadplegen op het origineel navigatiescherm.
Heb alles aangesloten, was allemaal mooi klaargemaakt enkel alles inklikken en klaar. Ne verschijnt er Telefoon op men scherm maar kan er niet in. Als ik naar de telefoon bel die erin zit gaat de radio op stil en hoor ik de andere en hij mij dus dat werkt al. Heeft iemand ook dit probleem of weet er iemand raad. Heb gebeld met hen en gingen me iets mailen nog steeds niets gehad, ondertussen probeer ik hier al verder te raken.
Alvast dank
Svensens
Probleem met hands free van newministuff.com
- Svensens
- One wheel wonder
- Svensens
- One wheel wonder
Bericht
deze is na tal van mails en telefoons terug gestuurd, nu wachten
op de refund.
Bij deze ook opgepast met aankopen bij newministuff deze werken niet met een secure payment maar een gewone form die al je creditcard gegevens aan henzelf doorstuurd. Ik zeg niet dat ze dit zullen misbruiken.
Maar voor je eigen veiligheid, zou ik hier geen aankopen doen met creditcard !!!
op de refund.
Bij deze ook opgepast met aankopen bij newministuff deze werken niet met een secure payment maar een gewone form die al je creditcard gegevens aan henzelf doorstuurd. Ik zeg niet dat ze dit zullen misbruiken.
Maar voor je eigen veiligheid, zou ik hier geen aankopen doen met creditcard !!!
Onze sponsors