Playstation aansluiten op origineel navigatiesysteem

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Hillegom
Berichten: 787
Lid geworden op: 09 jul 2006, 18:01

Playstation aansluiten op origineel navigatiesysteem

08 aug 2006, 14:55

In mijn Mini heb ik een orgineel navigatiesysteem zitten, nou vroeg ik me af of het mogelijk is om hier externe apparatuur zoals bijvoorbeeld een playstation, dvd speler, e.d. op aan te sluiten.

Is dit mogelijk, en heeft iemand dit misschien is zijn auto zitten?
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Overal en nergens
Berichten: 887
Lid geworden op: 05 mar 2006, 04:59

08 aug 2006, 17:32

ja ik heb gehoord dat het mogelijk is om dvd's af te spelen op het huidige navigatiesysteem.
Je moet daar wel een kit voor kopen en die is te verkrijgen op http://www.newministuff.com

Kijk anders even op http://www.mini2.com daar staat meer informatie omtrend dit onderwerp![/url]
Afbeelding

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

08 aug 2006, 18:45

Peter de Gast hier op het forum heeft volgens mij een Playstation in de MINI :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Dave C
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Antwerpen
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:32

08 aug 2006, 19:21

is idd mogelijk, het mini video systeem heeft ergens een video-in aansluiting zitten, vraag me niet waar... maar het is er naar het schijnt, en idd mini2.com vind je er wel wat info over

waar denk je deze te monteren en hoe ben je van plan de PS2 te voeden.., ik heb wel een avic, zou het mss ook nog wel willen instaleren maar ben bang dat dat spel(ps2) niet tegen die trillingen ga kunnen :roll:
mijn mini is vrij stug, een andere cd bv steek ik best in als ik stilsta, anders zit m'n schijf ergens in de airco :mrgreen:

grtz :wink:
Cooper Checkmate
Gebruikersavatar
Rimshot
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Stellendam
Berichten: 139
Lid geworden op: 20 feb 2006, 11:48

09 aug 2006, 09:24

Marcel,

ik heb ook een radio boost HK en navigatie, mij lijkt het ook leuk om dvd te hebben in de auto. wat ik wel zie is dat je een video module kan kopen, hierop kan je dan een dvd speler aansluiten. dit kost gemiddeld al 300 euro, dan nog een dvd speler, dat wordt mij een beetje te duur.

Ik weet niet of er een andere manier is, heb je al de nieuwste software voor je navigatie? zodat je 3d beeld hebt ed. anders moet je eens kijken op www.x5world.com hier staat veel over de navigatie, dit is de zelfde als in de mini (MK4).

Als jij of iemand anders nog iets leuks heeft voor de navigatie dan hoor ik het graag, altijd leuk op hem te updaten.

Groeten Ronald

Terug naar “Interieur en audio”