alarm uit niet zo moeilijk hoor.
a hoe testen we het
draai de auto van slot met de sleuten en op de duur dan een loei en er zit alarm op
alarm uit
draai de auto met sleutel op slot en draai dan de sleutel nog een keer richting de op slot kant en vast houden dan is ie uit als het goed is
gr eric
Alarm?
- robbert-1
- Mod virus alert!
Bericht
Ben ik de enige die dit een beetje onduidelijk vind?eric kroeze schreef:alarm uit niet zo moeilijk hoor.
a hoe testen we het
draai de auto van slot met de sleuten en op de duur dan een loei en er zit alarm op
alarm uit
draai de auto met sleutel op slot en draai dan de sleutel nog een keer richting de op slot kant en vast houden dan is ie uit als het goed is
gr eric

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
het mooie van dit forum is, is dat ik er hier achterkom welke opties ik er eigenlijk allemaal op heb zitten, dus ook welke zaken ik me moet gaan afvragen, zoals het eventueel uitzetten mocht deze afgaan. Maar Marcel goeie tip voor idd nog een vraag, wat te doen op een bootje...
Alhoewel ik de officiele uitdraai van opties heb (duitse auto) heb ik 0302 ALARMANLAGE als "voorbereid" gezien, besef me dus nu pas dat er alarm op zit, dat vraagt om een test
Overigens had ik iets soortgelijkt met 0502 SCHEINWERFER-WASHANLAGE. Leuk hoor als je met dik 180 in het donker je sproeier aanzet
die sproeiers staan vol in het xenon-licht, ik dacht dat ik een vogel te pakken had..
maar goed, top forum dit!
Alhoewel ik de officiele uitdraai van opties heb (duitse auto) heb ik 0302 ALARMANLAGE als "voorbereid" gezien, besef me dus nu pas dat er alarm op zit, dat vraagt om een test

Overigens had ik iets soortgelijkt met 0502 SCHEINWERFER-WASHANLAGE. Leuk hoor als je met dik 180 in het donker je sproeier aanzet

maar goed, top forum dit!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
voor een 1e generatie mini: (r50-r52-r53)
Als ik de auto afsluit met de afstandbediening 1x drukken, gaat die gewoon op slot + alarm
Als ik twee keer druk op de afstandbediening "sluiten" , dan gaat de auto wel op slot, maar blijft het alarm uitgeschakeld. Als ik het goed heb is het de bewegingssensor en de hellingshoek-sensor die dan uitzijn.
Dat is voor op de boot en trein best wel nuttig.
pagina 25+26 van deze pdf : http://www.newminiclub.nl/data/MINI_Han ... pril04.pdf
Als ik de auto afsluit met de afstandbediening 1x drukken, gaat die gewoon op slot + alarm
Als ik twee keer druk op de afstandbediening "sluiten" , dan gaat de auto wel op slot, maar blijft het alarm uitgeschakeld. Als ik het goed heb is het de bewegingssensor en de hellingshoek-sensor die dan uitzijn.
Dat is voor op de boot en trein best wel nuttig.

pagina 25+26 van deze pdf : http://www.newminiclub.nl/data/MINI_Han ... pril04.pdf
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors