Alarm?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
eric kroeze
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 mei 2009, 09:04

alarm uit niet zo moeilijk hoor.

a hoe testen we het

draai de auto van slot met de sleuten en op de duur dan een loei en er zit alarm op

alarm uit

draai de auto met sleutel op slot en draai dan de sleutel nog een keer richting de op slot kant en vast houden dan is ie uit als het goed is

gr eric
robbert-1
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 mei 2009, 10:21

eric kroeze schreef:alarm uit niet zo moeilijk hoor.

a hoe testen we het

draai de auto van slot met de sleuten en op de duur dan een loei en er zit alarm op

alarm uit

draai de auto met sleutel op slot en draai dan de sleutel nog een keer richting de op slot kant en vast houden dan is ie uit als het goed is

gr eric
Ben ik de enige die dit een beetje onduidelijk vind? :p
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2009, 10:53

het mooie van dit forum is, is dat ik er hier achterkom welke opties ik er eigenlijk allemaal op heb zitten, dus ook welke zaken ik me moet gaan afvragen, zoals het eventueel uitzetten mocht deze afgaan. Maar Marcel goeie tip voor idd nog een vraag, wat te doen op een bootje...

Alhoewel ik de officiele uitdraai van opties heb (duitse auto) heb ik 0302 ALARMANLAGE als "voorbereid" gezien, besef me dus nu pas dat er alarm op zit, dat vraagt om een test :mrgreen:

Overigens had ik iets soortgelijkt met 0502 SCHEINWERFER-WASHANLAGE. Leuk hoor als je met dik 180 in het donker je sproeier aanzet :shock: die sproeiers staan vol in het xenon-licht, ik dacht dat ik een vogel te pakken had..

maar goed, top forum dit!
Marcel Always Open
Cabrio-King

18 mei 2009, 12:40

voor een 1e generatie mini: (r50-r52-r53)

Als ik de auto afsluit met de afstandbediening 1x drukken, gaat die gewoon op slot + alarm

Als ik twee keer druk op de afstandbediening "sluiten" , dan gaat de auto wel op slot, maar blijft het alarm uitgeschakeld. Als ik het goed heb is het de bewegingssensor en de hellingshoek-sensor die dan uitzijn.
Dat is voor op de boot en trein best wel nuttig. :wink: :wink:

pagina 25+26 van deze pdf : http://www.newminiclub.nl/data/MINI_Han ... pril04.pdf
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Interieur en audio”