help
ik hoop dat iemand me kan helpen, kom net van de BMW/dealer en die heeft ook geen oplossing
ik heb een ipod nano gekocht, kabeltje er bij gekocht ik wiol hem aansluiten, aansluiting AUX zit onder mijn cd booster
Ingesteld op mij menu, krijg er geen geluid uit, hij doet helemaal niets
Een medewerker van de BMW dealer heeft zijn Ipod Classic gepakt en die doet het wel via het menu
wie weet een oplossing voor mijn Ipod Nano
iPod Nano 4de generatie
- gedy
- Nieuw Lid
Bericht
weet jij wat ik dan moet nemen als interface
ik heb de ballen verstand van
maar waarom doet het kabeltje er dan wel op de Ipod Classicnielz schreef:Had je het zelfde probleem is ik, moet je er een soort van transfo tussen hangen. (als je het doet via een Ipod interface doet) Is tevinden bij de beter hifi winkels. Misschien heb jij er iets aan.
Grtz N.
weet jij wat ik dan moet nemen als interface
ik heb de ballen verstand van
- Minilex
- 4 op een rij!
Bericht
Nano 4e gen heeft een ander configuratie op zijn docking stekker dan de classic.
Je hebt hiervoor een speciale kabel nodig, de meegeleverde kabel van Apple zal ook niet werken.
Ik gebruik zelf een kabel van Seat die doet het perfect en heeft ook nog een extra aux uit.

Je hebt hiervoor een speciale kabel nodig, de meegeleverde kabel van Apple zal ook niet werken.
Ik gebruik zelf een kabel van Seat die doet het perfect en heeft ook nog een extra aux uit.

- gedy
- Nieuw Lid
Bericht
Weet je ik kan nu echt niet meer met de Ipod, hij is net 1 week oud, en speciaal gekocht voor in m´n Mini
ik hoop dat je me antwoord kan geven
ps
anders koop ik een Seat stekker
tof dat je me een foto laat zien, ze hebben namelijk bij de BMW dealer ook zo´n soort kabel erop gezet, dus een breede kant voor in de Nano en 2 stekkers, de ene kan usb en de ander aux, maar deze kabel was van de bmw/mini, misschien weer zo stomme vraag van mijn kant, jij hebt een Seat stekker gebruikt zou dat dan een andere stekker zijn als van BWM-MINIMinilex schreef:Nano 4e gen heeft een ander configuratie op zijn docking stekker dan de classic.
Weet je ik kan nu echt niet meer met de Ipod, hij is net 1 week oud, en speciaal gekocht voor in m´n Mini
ik hoop dat je me antwoord kan geven
ps
anders koop ik een Seat stekker
- gedy
- Nieuw Lid
Bericht
en alvast bedankt voor je medewerking
ik ga het prpberen, mag ik van je weten waar je dat kabeltje gehaald hebtMinilex schreef:Om de waarheid te zeggen ik heb geen idee of de bmw/mini kabel anders of beter is.
Wat ik wel weet is dat deze kabel die ik heb het doet op een nano 4e gen.
USB doet het, hij laad op en op de mini jack staat het line out signaal.
en alvast bedankt voor je medewerking
Onze sponsors