Achteraf Navi R53 inbouwen
- wlevels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Wesley,
We hebben wel diverse monitoren liggen voor de Mini, maar BMW levert geen na-inbouwkabels.
Deze moeten dus zelf gemaakt worden.
Echter eens doorgevraagd, en dit eruit kunnen peuteren:
Wesley,
Op het miniforum staat iemand die het al een keer gedaan heeft!
De kabel moet getrokken worden van de monitor naar de navigatiecomputer, met aansluitingen naar de radio voor audio.
De monitor is kompleet met knoppen!
Ik kan je een monitor aanbieden met MK3 (CD) computer voor € 900,- en een Monitor met MK4 (DVD) computer voor € 1250,-
Met vriendelijke groet,
Ronald
----------------------------------
De bekabeling zal t probleem niet zijn, echter er zal wel nog een tweede tellertje aangeschaft dienen te worden voor naast de toerenteller?(tenzij je tevreden bent met de digitale snelheidsmeter op de toerenteller)
Eerste reactie, beetje magertjes na een heel verhaal in mijn e-mail:Jurgen schreef:Kben benieuwd. Keep me posted
Wesley,
We hebben wel diverse monitoren liggen voor de Mini, maar BMW levert geen na-inbouwkabels.
Deze moeten dus zelf gemaakt worden.
Echter eens doorgevraagd, en dit eruit kunnen peuteren:
Wesley,
Op het miniforum staat iemand die het al een keer gedaan heeft!
De kabel moet getrokken worden van de monitor naar de navigatiecomputer, met aansluitingen naar de radio voor audio.
De monitor is kompleet met knoppen!
Ik kan je een monitor aanbieden met MK3 (CD) computer voor € 900,- en een Monitor met MK4 (DVD) computer voor € 1250,-
Met vriendelijke groet,
Ronald
----------------------------------
De bekabeling zal t probleem niet zijn, echter er zal wel nog een tweede tellertje aangeschaft dienen te worden voor naast de toerenteller?(tenzij je tevreden bent met de digitale snelheidsmeter op de toerenteller)
- wlevels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht

(En dan nog even KMteller voor op t stuur met alles erop en eran
)
Die kabels lijken me t probleem niet, ik ben wel zo technisch dat dat wel moet lukken, echter die 1250 euro die vind ik iets minder dan de eerder besproken 600 euro waar ze het over hadden inderdaadJurgen schreef:en wie heeft dan zo kabel getrokke?
Floris kende hem,maar hij heeft het bij een bmw laten doen niet? en hij is wel serieus opgeslagen![]()
Hij was vroeger maar 600 euro(zonder werkuren)

(En dan nog even KMteller voor op t stuur met alles erop en eran

- wlevels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Misschien iemand hier die inmiddels ervaring heeft met het inbouwen van een Navi ofzo?Ik kan voor een leuke prijs zo'n scherm met cd (helaas wel volgens mij cd i.p.v. dvdspeler) krijgen.
Echter vraag me af of dat wel interessant is. Je zult natuurlijk zelf bekabeling moeten trekken van speler naar scherm, die levert de mini dealer geloof ik niet. Ook moet je een dubbele teller regelen. En dan nog een cd regelen met de kaarten.
Heeft dat scherm ook andere aansluitingen?om een losse dvd op aan te sluiten of iets, Iemand enig idee?
Echter vraag me af of dat wel interessant is. Je zult natuurlijk zelf bekabeling moeten trekken van speler naar scherm, die levert de mini dealer geloof ik niet. Ook moet je een dubbele teller regelen. En dan nog een cd regelen met de kaarten.
Heeft dat scherm ook andere aansluitingen?om een losse dvd op aan te sluiten of iets, Iemand enig idee?
- Br@ins
- Nieuw Lid
Bericht
Geen sateliet onvangst navi
Hallo,
De (ingebouwde) navi in mijn mini is de weg kwijt..
Ik kan wel een plaats/straatnaam invoeren maar tijdens het rijden denkt ie dat heel ergens anders is dat dat ie daadwerkelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Kwestie van losse antenne, slecht ontvangst?
Alle info hierover is welkom.
Gr Br@ins
De (ingebouwde) navi in mijn mini is de weg kwijt..
Ik kan wel een plaats/straatnaam invoeren maar tijdens het rijden denkt ie dat heel ergens anders is dat dat ie daadwerkelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Kwestie van losse antenne, slecht ontvangst?
Alle info hierover is welkom.
Gr Br@ins
Onze sponsors