Parrot MKi9000 installeren

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
J00st
4 op een rij!
4 op een rij!

Parrot MKi9000 installeren

06 sep 2010, 21:05

Mijn oog is gevallen op de bluetooth carkit MKI9000 van Parrot omdat je hier ook muziek draadloos vanaf je telefoon af kan spelen + een aux, usb en ipod aansluiting hebt. Nu had ik al even gezocht op het forum maar kwam betreffende deze carkit niet echt iets tegen. Ik vroeg mijn namelijk af wat er namelijk allemaal nodig is om deze op mijn facelift radio boost aan te sluiten.
Daarnaast vroeg ik mij af hoe het met de geluidskwaliteit zit. De website van Parrot schrijft namelijk dat de muziek via alle luidsprekers wordt afgespeeld.

Wat ik wel op het forum had gevonden was dat er voor de bediening via mijn 3-delig multifunctioneel stuur de Parrot Unika nodig was.

Groeten, Joost
denniske80
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

25 dec 2010, 17:38

hallo joost,ik heb bij mij ook de betreffende parrot ingebouwd en werkt perfect! het enige wat je nodig hebt is een iso stekker die je tussen je radio en kabelboom zet gewoon plug en play,het kastje wat tussen de parrot zit is wel behoorlijk dus je moet wel zowat je hele midden console demonteren maar het geluid is prima! ik heb welliswaar geen stuurbediening dus dat weet ik niet hoe dat zit succes!
gr dennis
J00st
4 op een rij!
4 op een rij!

27 dec 2010, 21:24

Bij mij zit de carkit er alweer een aantal maanden in en hij werkt prima. De parrot Unika wat stuurbediening mogelijk maakt werkt niet helemaal geweldig.
Als ik bijvoorbeeld een volgend nummer bluetooth vanaf mijn telefoon afspeel en het volgende nummer met de stuurbediening selecteer, dan gaat de radio ook naar het volgende geprogrammeerde station.
Waar heb jij je microfoon weggewerkt?

Terug naar “Interieur en audio”