Titelweergave MP3?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Titelweergave MP3?

31 jan 2006, 20:36

Weet iemand of je de titels van je mp3's weergegeven kunnen worden in het venstertje van je radio? Zou wel zo handig zijn. Ik ken nu alleen de melodietjes van mijn stampmuziek en geen namen. Bij voorbaat dank.

Greetz HenkieTenk
conrad
One wheel wonder
One wheel wonder

31 jan 2006, 20:47

Ik heb hetzelfde probleem - misschien bij het branden van de MP3-cd ?

Zou Berthil dit soms weten ? Of Grand Cru ?

Conrad
See you in Zolder
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jan 2006, 20:48

conrad schreef:Ik heb hetzelfde probleem - misschien bij het branden van de MP3-cd ?

Zou Berthil dit soms weten ? Of Grand Cru ?

Conrad
Misschien iets met die IDtag (ofzoiets). Dit zorgt er ook in winamp voor dat er titels zichtbaar zijn.
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

31 jan 2006, 23:50

Geen idee, zou ik zelf eens moeten proberen.

Ben niet echt een MP3 fanaat, maar ga toch eens zien of je de titel-files niet kunt regelen bij het branden.

Denk toch van niet ... :(
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

01 feb 2006, 00:52

Op mini2.com lees ik dat BMW de tekstweergave op de head-unit niet ondersteund omdat ze dat een te grote afleiding voor de bestuurder vinden. Ik heb zelf een 2003 MCS zonder MP3 afspeelmogelijkheid dus kan ik het niet uitproberen. Wel heb ik eens een gewone Audio-CD gebrand met CD-Text maar dan geeft de head unit ook niks weer.

Het enigste apparaat wat tot nu toe ID3 Tags kan weergeven in het tekst display van de OEM head-unit is de Ice Link Plus in combinatie met de iPod, en dan alleen op de facelift Boost head units. En die laat zich ook bedienen door de knoppen op je stuur. Volgens mij heeft Maaij dit.

Als je trouwens de ID-tags makkelijk wilt invullen moet je in de Windows Media Player gewoon 'zoek albuminformatie' kiezen. Als die dan het nummer gevonden heeft hoef je er maar op te klikken en wordt automatissch de ID3 tag ingevuld. Als je dan ook nog hebt aangegeven dat Windows Media Player je harde schijf mag indelen a.d.h.v. de gevonden informatie heb je op het eind een hele mooie schijfindeling met alle liedjes met de juiste ID-tags in de juiste folder mét album cover afbeeldingen. En dit synchroniseert allemaal met één druk op de knop met mijn PDA met WMP10 a.d.h.v. de liedjes in de playlisten die ik op de PC aanmaakt. Zelfs de album covers worden meegekopieerd en op de PDA meegenomen. En als er geen albuminfo gevonden wordt vul je het zelf in via de Edit functie, en je kan zelfs een eigen cover afbeelding bij het liedje zetten.

Voor WMP10 heb ik ook een MINI-skin gemaakt, net zoals voor PocketMusic. Dat ziet er dan zo uit voor b.v. een liedje van de MINI United CD die bij het pakket zat (sorry voor de afdwaling). Als de muziek stopt staat er een BMW teken, de linkervleugel is vorig nummer, en de rechtervleugel volgend nummer.

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

01 feb 2006, 01:30

Volgens mij kan dit niet. Alleen met een Ipod icm Icelink en dan een HU die mp3 ondersteund.

Ik heb dit idd en het werkt prima :)

Hier even een foto:
Afbeelding
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 feb 2006, 10:13

Erg jammer dat het niet gewoon via de cd's kan. En stom van BMW dat ze het teveel afleiding vinden geven. Wat dachten ze dan van RDS? En dan mogen ze al die andere MINI's ook van de weg halen, want als ik er een zie verdraai ik mijn nek drie keer :lol:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2007, 22:30

Iemand zin om de software te rippen en deze eens te verbouwen dat het wel kan. Soms heeft BMW van die rare kroekels. En het heeft altijd met radio's of i-drive te maken! Hoe zou da nu komen!!! :s

MR
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

22 feb 2007, 07:22

In de R56 kan het wel, dus BMW is van gedachte veranderd :|

Standaard krijg je de filenaam te zien, en er is een optie om de ID3 Tags zichtbaar te maken.

Grtz,
Rob
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 feb 2007, 09:09

Ook zoiets moois, je ziet ook niet de tijd van het liedje alleen TR1 ofzo :s

Opvallend dat daar nooit een aftermarket oplossing voor is gekomen, bv gehachkte firmware of iets dergelijks :)
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2007, 10:14

Wellicht heeft iemand zin even de software van de R56 en de voorloper naast elkaar te leggen :lol:

MR

Terug naar “Interieur en audio”