GPS Tracker inbouwen

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
YahyaKaya
Nieuw Lid
Nieuw Lid

GPS Tracker inbouwen

26 okt 2012, 16:38

Omdat mijn vorige auto (VW GOLF 5) voor de zomer is gestolen en niet is terug gevonden wil ik een GPS tracker bouwen in mijn Mini Cooper.

Na een beetje Googlen heb ik begrepen dat je dit makkelijk kan inbouwen maar wil toch meer zekerheid voor het bestellen. Mijn voorkeur gaat op de onderstaande product:
GPS Tracker TK103B

Nou heb ik 2 vragen:
1 kan iemand mij precies uitleggen welke kabel ik moet doorknippen om de circuit breaker tussen te zetten.
2 waar kan ik het beste stroom vandaan trekken, zodat het niet snel opvalt.

Het gaat om een Mini Cooper Chili 1.6 uit 12/2002
MCS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 okt 2012, 07:30

Ik zou me eerst ff voorstellen bij de club, is net so netjes. Dan komen de antwoorden daarna vanzelf.

Groet MCS :mrgreen:
fibigod
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

27 okt 2012, 08:18

Ik zou hem in iedergeval niet op de olie pomp zetten zoals het schema beweerd.

Lijkt mij funest voor de auto.

Benzinepomp lijkt mij eerder voor de hand liggend :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2012, 08:27

Waarom wil je je auto terugkrijgen nadat hij gejat is?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2012, 10:14

mushrop schreef:Waarom wil je je auto terugkrijgen nadat hij gejat is?
>) >) Inderdaad, alle reden om weer eens iets anders uit te zoeken.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2012, 14:50

Ik kan me wel voorstellen dat je soms een auto terugwilt... Een andere kopen gaat je vaak toch extra geld kosten om weer een dezelfde strake wagen te krijgen...

Daarnaast zou ik de lui die het gore lef hebben gehad om em te jatten, wel een lesje willen leren... :mad:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2012, 16:37

Die lui zijn vast niet zo zuinig op je wagen als dat jij dat bent. Dus ik zou 'm niet meer terug willen krijgen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
YahyaKaya
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 okt 2012, 18:58

mushrop schreef:Waarom wil je je auto terugkrijgen nadat hij gejat is?
Ik wil eerder die lui leren dat ze van andere mans spullen moeten afblijven...
YahyaKaya
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 okt 2012, 18:59

MCS schreef:Ik zou me eerst ff voorstellen bij de club, is net so netjes. Dan komen de antwoorden daarna vanzelf.

Groet MCS :mrgreen:
Zal ik zo ff doen vergeten, klopt niet zo netjes :mrgreen:
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 okt 2012, 19:35

Voor paar tientjes koop je op ebay een GPS-blocker.. plug je in de siegarettenaansteker en klaarrrr
Kortom: zonde geld
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
ParklaneS
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 okt 2012, 10:17

BMX schreef:Voor paar tientjes koop je op ebay een GPS-blocker.. plug je in de siegarettenaansteker en klaarrrr
Dit.

Plus de politie zal de gegevens niet gebruiken voor opsporing. Iets met prioriteiten.
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 okt 2012, 11:33

ParklaneS schreef:
BMX schreef:Voor paar tientjes koop je op ebay een GPS-blocker.. plug je in de siegarettenaansteker en klaarrrr
Dit.

Plus de politie zal de gegevens niet gebruiken voor opsporing. Iets met prioriteiten.
Dit.

Plus dat als ze de auto willen, hij in 5 minuten in een trailer staat die alle signalen naar buiten blokkeert en voordat hij in Polen is die al uit elkaar geschroefd is.

Terug naar “Interieur en audio”