Chrono pack in Mini R53

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Mini_BRW
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Chrono pack in Mini R53

04 jun 2014, 11:33

Beste mensen,

Mijn cooper s heeft een navigatie systeem erin zitten. Gezien ik dit systeem waardeloos vind en een telefoon heb met goese navi was ik wat rond aan het kijken. Nu zag ik en grote klok waar ik achter kwam dat dit chrono pack genoemd word.

Kan ik dit zomaar overzetten? Dus navi conpleet eruit en chrono erin of is dit geen plug and play? Gezien hij de waardes uit je cambus trekt kwa temp en alles.

Kon er zo niks over vinden met de zoekfunctie.

Bvd!
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Chrono pack in mini r53

04 jun 2014, 15:05

1st gen heeft geen canbus, maar een Chrono pack is zeker niet plug&play. Je kan idd Spenki even een bericht sturen. Hij heeft wel eens met dat bijltje gehakt.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Manick
Sponsor

Re: Chrono pack in Mini R53

04 jun 2014, 20:20

1st Gen Mini`s hebben wel een canbus systeem maar zoals Mushrop zegt het wordt een hele klus omdat om te bouwen

heb net even gekeken in het elektrische schema van de Mini en er moet sws een andere kabel/bedrading in om de juiste informatie naar de Chrono meters te krijgen
tysie
Be Mini
Be Mini

03 sep 2014, 17:44

Ik wil juist van m'n chronopakket af en de gewone snelheidsmeter en toerenteller monteren, iemand een idee of dat gewoon kan?
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 sep 2014, 00:31

Volgens mij kan je in een FL gewoon een chrono pack inzetten, en in een pre FL niet.
Je kan dan alleen niet de olietempmeters gebruiken, want die moet de dealer activeren geloof ik. Zit nl ook geen temperatuursonde in de carterplug

Omzetten zodat de chrono weg gaat kan dacht ik wel zonder problemen omdat je dan sowieso al een FL hebt en gewoon naar een KM-teller kan. Je moet dan wel zoeken tot je een klok hebt gevonden met om en nabij dezelfde km-stand als je huidige teller en je dubbele teller vervangen voor een enkele omdat je anders met twee meterstanden rondrijdt (of gewoon de chrono er weer in hangen voor de APK)

Terug naar “Interieur en audio”