Beste Mini-vrienden,
Ik wil in de auto van mijn vrouw graag blue tooth inbouwen om mobiel te kunnen telefoneren. Dus telefoon moet via Mini-radio lopen (Boost). Wat raden jullie me aan, behalve inbouw origineel achteraf. Verder dan een Parrot kom ik niet. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Blue tooth
- Jer84
- Bijna verslaafd
- ilovemywife'scar
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Blue tooth
Hmm, inderdaad een mogelijkheid, althans de versie met blue tooth-optie. Het kastje lijkt me gezien de omvang echter moeilijk weg te werken. Welke Mini-rijder/ster heeft ervaring met een Grom?
Mini One Salt, Pano-dak
- petedejong8
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb er geen ervaring mee maar lees wel even mee!, ik wil het ook graag in mijn Mini inbouwen!
- Melvindegraaf
- 4 op een rij!
Bericht
Valt reuze mee, achter/- onder de radio is voldoende ruimte om het kastje weg te werken!
Installeren is ook een makkie!
Werkt prima, nog geen problemen ondervonden! In mijn vorige auto had ik een parrot, vergeleken met de Grom inbouw was dat een waardeloos systeem met betrekking tot geluidskwaliteit!
Installeren is ook een makkie!
Werkt prima, nog geen problemen ondervonden! In mijn vorige auto had ik een parrot, vergeleken met de Grom inbouw was dat een waardeloos systeem met betrekking tot geluidskwaliteit!
R53 S JCW - R56 S JCW - Clubman Cooper S
Onze sponsors