Grom 3 bluetooth

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
SV3RR3
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Diemen
Berichten: 112
Lid geworden op: 23 jul 2015, 07:26

Re: Grom 3 bluetooth

24 feb 2016, 18:02

Als de radio speelt moet ik eerst het mode knopje indrukken op de radio en begint het gesprek automatisch.. Als ik muziek stream via de foon dan kan je opnemen met de up of down knopjes op het stuur(of evt op de radio).
Bij de 2e gen modellen radio zou die wel automatisch overspringen naar het gesprek(maar kan dat niet testen :mrgreen: )
R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
IvarS
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jan 2016, 14:37

Re: Grom 3 bluetooth

24 feb 2016, 19:24

SV3RR3 schreef:Als de radio speelt moet ik eerst het mode knopje indrukken op de radio en begint het gesprek automatisch.. Als ik muziek stream via de foon dan kan je opnemen met de up of down knopjes op het stuur(of evt op de radio).
Bij de 2e gen modellen radio zou die wel automatisch overspringen naar het gesprek(maar kan dat niet testen :mrgreen: )
Ok bedankt! Ik weet genoeg. Ga er toch ook een bestellen dan.

Mocht je er vanaf willen, laat maar weten :icon_top:
SV3RR3
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Diemen
Berichten: 112
Lid geworden op: 23 jul 2015, 07:26

Re: Grom 3 bluetooth

24 feb 2016, 19:42

IvarS schreef:
Ok bedankt! Ik weet genoeg. Ga er toch ook een bestellen dan.

Mocht je er vanaf willen, laat maar weten :icon_top:
Kan je me 2 dagen bedenktijd geven? :mrgreen: Ik wil nog een paar dingetjes testen.

Owja,nog vergeten..de navigatie(navigon) via de iphone werkt ook prima(met muziek en bellen/alles in1 :))
R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
IvarS
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jan 2016, 14:37

Re: Grom 3 bluetooth

24 feb 2016, 19:45

SV3RR3 schreef:
IvarS schreef:
Ok bedankt! Ik weet genoeg. Ga er toch ook een bestellen dan.

Mocht je er vanaf willen, laat maar weten :icon_top:
Kan je me 2 dagen bedenktijd geven? :mrgreen: Ik wil nog een paar dingetjes testen.

Owja,nog vergeten..de navigatie(navigon) via de iphone werkt ook prima(met muziek en bellen/alles in1 :))
Ja hoor, geen probleem. Stuur maar een pb dan met je prijs. :icon_top:
SV3RR3
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Diemen
Berichten: 112
Lid geworden op: 23 jul 2015, 07:26

Re: Grom 3 bluetooth

25 feb 2016, 17:23

Heb besloten om hem te houden... Als je 'm gaat bestellen denk goed na of je die extra kabel met usb wil hebben, achteraf dacht ik zelf nog, voor die 15,- meer had ik hem beter wel kunnen bestellen.

Succes! :icon_top:
R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
IvarS
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jan 2016, 14:37

Re: Grom 3 bluetooth

25 feb 2016, 18:44

SV3RR3 schreef:Heb besloten om hem te houden... Als je 'm gaat bestellen denk goed na of je die extra kabel met usb wil hebben, achteraf dacht ik zelf nog, voor die 15,- meer had ik hem beter wel kunnen bestellen.

Succes! :icon_top:
Ok Thanks. Laad ie dan ook op? Dan bestel ik zeker bij.

En heb jij m achterin je radio aangesloten, of bij cd wisselaar?
SV3RR3
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Diemen
Berichten: 112
Lid geworden op: 23 jul 2015, 07:26

Re: Grom 3 bluetooth

25 feb 2016, 18:48

Over dat opladen weet ik niet..mss staat dat op de website. Ik heb 'm achterop de radio aangesloten.
R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
IvarS
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Rotterdam
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 jan 2016, 14:37

Re: Grom 3 bluetooth

25 feb 2016, 18:51

Ok Thanks!

Bedankt voor alle tips en gebruikservaring. :icon_top:

Ga m bestellen :icon_top:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

Re: Grom 3 bluetooth

25 feb 2016, 19:49

als je een iphone hebt en op de usb poort aansluit (of via carkit met usb kabel) dan laadt de grom hem idd ook op ... muziek afspelen via de kabel is ook mogelijk

Terug naar “Interieur en audio”