Hulp gevraagd bij het leeglopen van de accu
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Hulp gevraagd bij het leeglopen van de accu
Bij mij was de Parrot carkit de boosdoener... Zit er een carkit in?
- hondema
- Nieuwsgierig
Bericht
nee die zit er niet in. ook geen navi, alleen een motor met 4 wieler eronder
- nijenf
- Leerling Mini lid
Bericht
Heb ik ook gehad afgelopen weekend. Accu leeg na 3 dagen niet rijden. Bij mij bleek de Yatour Digital Music Changer, aangesloten op de originele CD wisselaar aansluiting in de kofferbak, de oorzaak.
Zodra ik de kabel aansluit gaat de USB stick die er in zit even knipperen en daarna uit.
Dat knipperen duidt op het feit dat hij stroom ergens vandaan trekt.
Nu eruit gehaald en geen problemen met accu meer.
Grt, Rob
Zodra ik de kabel aansluit gaat de USB stick die er in zit even knipperen en daarna uit.
Dat knipperen duidt op het feit dat hij stroom ergens vandaan trekt.
Nu eruit gehaald en geen problemen met accu meer.
Grt, Rob
- hondema
- Nieuwsgierig
Bericht
Rob gelukkig heb jij het euvel wel gevonden. Hoe ben je erachter gekomen? meten of.....?
- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Je hebt wel gemeten of de dynamo oplaadt?
hondema schreef:Rob gelukkig heb jij het euvel wel gevonden. Hoe ben je erachter gekomen? meten of.....?
Je hebt wel gemeten of de dynamo oplaadt?
- nijenf
- Leerling Mini lid
Bericht
Niet gemeten, maar na het verwijderen start de Mini gewoon na 3 dagen stilstaan :-)
De battery indicator licht op in klok als je contact aan zet, en gaat dan uit zodra de motor loopt.
Ik ga er dan van uit dat de dynamo zijn werk goed doet.
Of is dat bij Mini anders?
De battery indicator licht op in klok als je contact aan zet, en gaat dan uit zodra de motor loopt.
Ik ga er dan van uit dat de dynamo zijn werk goed doet.
Of is dat bij Mini anders?
- hondema
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik ben erachter gekomen dat mn radio de accu leegtrekt door de zekering eruit te trekken, nu geen lege accu meer. Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Het is een gewone af fabriek radio/cd speler wel met harman cardonboxen. Iemand een idee wat dit kan zijn?
- hondema
- Nieuwsgierig
Bericht
Nee niet dat zichtbaar is. Ik moet ook zeggen dat electronica mij echt weinig zegt, maar ik zie niets geks dus. Kun je de standaard radio eruit halen op een of andere manier?boris_brznjef schreef:heb je een wisselaar of een ander extern apparaat aan de radio hangen? iPod interface bijvoorbeeld
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
De 2 "downtubes" naast de radio kan je aan de zijkant met 4 grote torx schroeven eenvoudig losdraaien en dan kan je de 4 schroefjes van de radio zien en die los draaien.
Om bij de torx schroeven te komen moet je aan de passagierskant het dashboardkastje open zetten en aan de bestuurderskant moet je hard links en rechts van het stuur aan de bovenkant van de onderste afdekplaat trekken. Echt hard trekken en niet bang zijn dat ie breekt!
Om bij de torx schroeven te komen moet je aan de passagierskant het dashboardkastje open zetten en aan de bestuurderskant moet je hard links en rechts van het stuur aan de bovenkant van de onderste afdekplaat trekken. Echt hard trekken en niet bang zijn dat ie breekt!
- hondema
- Nieuwsgierig
Onze sponsors