iPod textinfo op Navigatiescherm (Intravee II)

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

31 aug 2007, 10:48

@ Elkay

Ga jij hem proberen te bestellen? Zo ja, laat even weten of het jou wel lukt, en misschien kun je proberen er ook een voor mij regelen.
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

07 sep 2007, 11:19

@ Remco

Bedankt voor alle duidelijke uitleg!

We wachten maar rustig af, of en wanneer ze beschikbaar komen.
Eddie
Enthousiast
Enthousiast

13 sep 2007, 14:32

Ik heb eindelijk een e-mail van Intravention (Simon) gehad, waarin hij vertelt dat voorlopig de wereldwijde distributie via www.bimmernav.com gaat lopen. Is natuurlijk vrij omslachtig, productie in UK, shipping naar USA en dan weer shipping naar Nederland, maar ja, is natuurlijk beter dan niets. :)
Ik heb bimmernav inmiddels een mail gestuurd, wat de totaalprijs nu wordt en wanneer de Intravee leverbaar is. Ik laat het antwoord hierop hier weten.

ps: Simon zegt dat er later misschien lokale leveranciers in Europa komen, maar voorlopig niet. :(
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

iPod interface navigatie artiesten en titels zichtbaar?

28 apr 2009, 16:55

Ik heb nou nog steeds een discussie met de dealer over de ipod interface in mijn Mini Cooper S cabrio Sidewalk. :s Bij aankoop een interface dension plus kabel/aansluiting er bij besteld en overlegd en uitgezocht en besproken, ja het kon allemaal, geen probleem. Artiest en titel zouden zichtbaar komen op het display van de radio en evt. ook op het scherm van de navigatie.

Na veel geheen en weer, hadden eerst verkeerde (lees standaard interface van BMW/Mini) er ingebouwd :evil: . Werkte niet en was niet afgesproken. Nu dus weer terug om eindelijk juiste interface er in te bouwen.

Bellen ze vandaag dat het niet werkt..... oorzaak: de navigatie..... geeft wel mappen 1 t/m 6 weer en track no. op scherm en display maar geen artiest en titel.

Heeft iemand hier ervaring mee en klopt dit verhaal dat de navigatie de oorzaak is dat de artiest en titels, ondanks de juiste interface, niet zichtbaar zijn? :roll:

:s :s :s
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 apr 2009, 17:37

Geen ervaring, maar volgens mij komt de info (als deze erkomt) alleen zichtbaar in de display van je autoradio en niet in het navigatiescherm. Je MINI moet wel de MP3 radio hebben hiervoor. Volgens mij zijn de cd's 1 tm 6 ook de functies van de Dension Gateway. Volgens mij is cd 1 gewone weergave. De andere hebben andere functies als ik me niet vergis.

Kijk eens op dension.com en download daar de handleiding eens van je gateway. Kijk ook eens of de ipod of iphone die je hebt compatible is met de gateway die je gekocht hebt.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 apr 2009, 21:33

De IceLink Plus moet op 'text-mode' staan om de titels in het display weer te geven. Dat gaat niet met navigatie want dan werkt de navigatie niet meer. Dat heb ik bij navraag bij kenner Nr. 1 (Mike van NewMINIstuff.com) begrepen omdat ik zelf de IceLink Plus wou inbouwen in de Cabri met navigatie.

Heb je wel bediening van de iPod via de radio (en stuur) of moet je de iPod via de iPod bedienen?
WV
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

28 apr 2009, 22:00

Berthil schreef:
Heb je wel bediening van de iPod via de radio (en stuur) of moet je de iPod via de iPod bedienen?
Ik heb wel bediening op het stuur en radiopaneel van de iPod maar zie alleen Track staan, verhaal wat jij verteld komt overeen met wat de dealert verklaart. Toch vreemd dat dit niet kan door (te dure) navigatie. :(

dealert verklaart wel dat dit allemaal wel kan in de "nieuwste" mini (icm navigatie), klopt dit?
Zo ja, is het mogelijk de nieuwste software van navigatie in mijn navigatie te zetten waardoor "alles" wel werkt? maw kan de nieuwste software in de "oudere" navigatie????
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2009, 23:08

Ga er maar niet vanuit dat je de software van een R55/56/57 kan laden. Wij hebben een ander navigatiesysteem. Helaas...
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 apr 2009, 23:10

Navigatie overzetten zal vast niet kunnen, er komt wat meer bij kijken om Radio met navigatie samen te laten werken. In de 2e generatie is dat technisch gezien meer één geheel. Ik heb gehoord dat de Intravee de oplossing is om iPod met de navigatie samen te laten werken maar ik heb me er nog niet in verdiept. Carl heeft ook een mooie oplossing met de Dietz maar moet de iPod integratie nog verder uitwerken.

Terug naar “Interieur en audio”