Downtube past niet?!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb nog ff gekeken en zie 2 klipjes zitten. De andere 4 kun je toch nooit zien? Moet je deze klipjes indrukken of juist "los maken"?
Wordt hier al donker, dus ga morgen verder.
Heb wel een gloeiende hekel aan sleutelen aan mijn wagen
Bij mijn vorige auto heb ik echt alles uitbesteed. Kostte klauwen met geld, maar geen frustratie dat iets niet lukt!
Wordt hier al donker, dus ga morgen verder.
Heb wel een gloeiende hekel aan sleutelen aan mijn wagen

Bij mijn vorige auto heb ik echt alles uitbesteed. Kostte klauwen met geld, maar geen frustratie dat iets niet lukt!

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat bakje eruit halen is ff lastig..... je moet het bovenste deel naar binnen drukkekn en de twee flappen links en rechts van het middenconsole omhoog trekken. Dan het bakje gaan kantelen naar je toe.... Je denkt dat je het sloopt maar het lukt best... Er echt uithalen zit er niet in. Gewoon wat dingen los halen dan kan je het hele onderdeel rond de pook draaien zodat je zonder enige moeite je downtube er doorheen krijgt....
Succes!! Als je nog vragen hebt schiet ze maar in... het is echt niet moeilijk alleen soms denk je van als ik da zo doe dan breekt er iets... bij mij niet gebeurt dus....
Pas op voor die 6 klipjes... ik ben er al twee kwijt en die zitten nu ergens onder me bekleding. Toen ik het kapje eruit trok vielen ze eraf!
MR
Succes!! Als je nog vragen hebt schiet ze maar in... het is echt niet moeilijk alleen soms denk je van als ik da zo doe dan breekt er iets... bij mij niet gebeurt dus....
Pas op voor die 6 klipjes... ik ben er al twee kwijt en die zitten nu ergens onder me bekleding. Toen ik het kapje eruit trok vielen ze eraf!
MR
Onze sponsors