zal dan ook eentje maken van in de mini..
Jep klopt ben ik vergeten te schrijven! Ik heb dus van het weekend een Dubbel din van Kenwood gemonteerd in een Audi en ook met de nieuwe bluetooth module in samenwerking met Parrot. Werkte idd Uistekend maar ik heb de klant nog neit terug gezien. Dus ik kan er nog niet echt een klantvriendelijke beoordeling over geven vandaar.speedy schreef:Onder de tuimel schakelaars heb ik een olie meter en acu spanning dus gaat niet lukken daar en op het dash vind ik afschuwelijkDe kenwood radio werkt met een bt200 bluetooth module en gebruikt de techniek van parrot(garanderen dezelfde kwaliteit
) met de vorige module de bt100 was dit niet het geval en was het inderdaad waardeloos.
Ja Dubbel-din past wel hoor! maar moetje een beetje gaan verbouwen! Mijn motto: Da gaat niet, dat ken niet!speedy schreef:dubbel din is vethelaas past dat niet in een mini
.
Ik heb inderdaad een klokje aan het dak![]()
Welke telefoon gebruikte die klant van die audi??
Nee gaat uitstekend lijkt me! Een paar somige toestelen weigeren parrot maar dan moet je echt iets heel apparts hebben hoor!speedy schreef:schrik niet!!!!!een htc touch cruise en heb gisteren met een parrot gesynchroniseerd (telefoonboek) en ging uitstekend dus ik denk dat die bt200 op dezelfde manier werkt als een parrot 3200 ls en verwacht dus eigenlijk geen problemen met mijn nieuwe radio
Ten eerste Heb ik een mini en die verlichting moet nog blauw worden aan de binnekant.peter schreef:Audi heeft rode verlichting. Geen blauwe...
Werner heeft onlangs een Parrot met stuurbedieningsmodule geplaatst. Moet je wel een 3-spaaks stuur hebben. Als je er nog geen knopjes op hebt zitten kan je die meteen mee bestellen. Ik meen me te herrinneren dat het minimania was besteld. Daar zie je dus helemaal niets van in het inteieur.