Advies auto radio met carkit ?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
hbuyck
4 op een rij!
4 op een rij!

28 apr 2008, 18:23

Afbeelding

zal dan ook eentje maken van in de mini..
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 apr 2008, 18:28

mooi toestel maar vind hem persoonlijk niet mooi in een mini, ik heb er nu ook een met blauwe verlichting een pioneer dehp 80??? :oops: vond ik een mooi toestel in mijn vorige auto (mg zr) maar vind hem nu ook afschuwelijk :wink:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 apr 2008, 08:24

Okee er zijn radio's waar je wel Handsfree mee kan bellen met een bluetooth. Maar ik heb daar de laatste tijd heel erg veel problemen mee gehad. Veel klanten die terug komen. Ook bv. een Nokia Bluetooht Carkit zijn wel eens problemen mee. Wil je goed kwalitief bellen? Pak een Parrot!! En plaatsen valt mee met zicht. Ik monteer hem meestal bij de klanten links onder de tuimelschakelaartjes. Net een beetje naar achteren zodat hij niet op valt. Maar hem dus wel zodanig kan zien en bedienen. Voor foto's moet ik even op tel kijken of ik ze nog heb.(
En moet ook even kijken ivm privacy klanten)

Kwa Radio heb ik zelf nu ook nog orgineel(ik heb mijn mini pas vanaf vrijdag dusss.....Komt nog)

Maar bij mij komt er een klapscharm in. Zoals ik altijd al gewend was bij mini van de zaak. En aangezien dat ik alle verlichting van het dash ga veranderen in blauw met Oranje is dat voor mij niet van toepassing. :wink:

Succes met zoeken!!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 apr 2008, 08:29

Onder de tuimel schakelaars heb ik een olie meter en acu spanning dus gaat niet lukken daar en op het dash vind ik afschuwelijk :? De kenwood radio werkt met een bt200 bluetooth module en gebruikt de techniek van parrot(garanderen dezelfde kwaliteit :wink: ) met de vorige module de bt100 was dit niet het geval en was het inderdaad waardeloos.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 apr 2008, 08:37

speedy schreef:Onder de tuimel schakelaars heb ik een olie meter en acu spanning dus gaat niet lukken daar en op het dash vind ik afschuwelijk :? De kenwood radio werkt met een bt200 bluetooth module en gebruikt de techniek van parrot(garanderen dezelfde kwaliteit :wink: ) met de vorige module de bt100 was dit niet het geval en was het inderdaad waardeloos.
Jep klopt ben ik vergeten te schrijven! Ik heb dus van het weekend een Dubbel din van Kenwood gemonteerd in een Audi en ook met de nieuwe bluetooth module in samenwerking met Parrot. Werkte idd Uistekend maar ik heb de klant nog neit terug gezien. Dus ik kan er nog niet echt een klantvriendelijke beoordeling over geven vandaar.

Ja als je daar je andere meters hebt zitten houd het op. Nee idd om op het dash te bevestiggen ziet er niet uit!
Ja of als je losse parrot monteerd kun je hem eventueel ook nog boven aan je hemel bevestigen ligt er aan van welk jaar je mini is(Of daar je tijdklokje zit) Want daar monteer ik hem ook wel eens als klant hem niet op dash wil. Maar nadeel wel hiervan is dat je elke keer met je hand omhoog moet om hem te bedienen.

Succes! :D
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 apr 2008, 08:43

dubbel din is vet 8) helaas past dat niet in een mini :evil: .
Ik heb inderdaad een klokje aan het dak :wink:
Welke telefoon gebruikte die klant van die audi??
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 apr 2008, 09:04

speedy schreef:dubbel din is vet 8) helaas past dat niet in een mini :evil: .
Ik heb inderdaad een klokje aan het dak :wink:
Welke telefoon gebruikte die klant van die audi??
Ja Dubbel-din past wel hoor! maar moetje een beetje gaan verbouwen! Mijn motto: Da gaat niet, dat ken niet! :wink:

Ja heb ik dus ook dan wordt het moeilijker om netjes je parrot weg te werken in de hemel.

De klant gebruikte Nokia 6300. Nokia werkt over het algemeen vaak makkelijk. Alleen de N toestelen(bv Nokia N95) zijn ietsje lastiger met overbrengen telefoonbook. Maar kan allemaal wel. Wat voor toestel heb je dan?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 apr 2008, 09:08

schrik niet!!!!! :mrgreen: een htc touch cruise en heb gisteren met een parrot gesynchroniseerd (telefoonboek) en ging uitstekend dus ik denk dat die bt200 op dezelfde manier werkt als een parrot 3200 ls en verwacht dus eigenlijk geen problemen met mijn nieuwe radio :lol:
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 apr 2008, 09:14

speedy schreef:schrik niet!!!!! :mrgreen: een htc touch cruise en heb gisteren met een parrot gesynchroniseerd (telefoonboek) en ging uitstekend dus ik denk dat die bt200 op dezelfde manier werkt als een parrot 3200 ls en verwacht dus eigenlijk geen problemen met mijn nieuwe radio :lol:
Nee gaat uitstekend lijkt me! Een paar somige toestelen weigeren parrot maar dan moet je echt iets heel apparts hebben hoor!

Maar er gaan sinds van het jaar veel meer merken over naar samenwerking met Parrot! Pioneer ook vanaf Juni in de winkel verkrijgbaar. Mag wel ook van pioneer want die unit's waren echt zo'n ramp. Heel soms werkte het maar niet altijd. Ik had toen d'r tijd Nokia 8800 Scirocco en werkte perfect. Maar ja beetje krankjorum om een telefoon te moeten aanschaffen van 900 euries!

Succes Speedy!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 apr 2008, 09:21

Ik heb net car inside gebeld om een tijd af te spreken 15 mei om alles in te bouwen(niet zo'n waslijst als dat van jou :roll: ) maar wel gewoon goede kwaliteit :wink: en zij hadden gisteren een dubbel din van kenwood ingebouwd ook in combi met een htc en bt 200 en werkte ook super.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 apr 2008, 10:51

Audi heeft rode verlichting. Geen blauwe...

Werner heeft onlangs een Parrot met stuurbedieningsmodule geplaatst. Moet je wel een 3-spaaks stuur hebben. Als je er nog geen knopjes op hebt zitten kan je die meteen mee bestellen. Ik meen me te herrinneren dat het minimania was besteld. Daar zie je dus helemaal niets van in het inteieur.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 apr 2008, 11:26

peter schreef:Audi heeft rode verlichting. Geen blauwe...

Werner heeft onlangs een Parrot met stuurbedieningsmodule geplaatst. Moet je wel een 3-spaaks stuur hebben. Als je er nog geen knopjes op hebt zitten kan je die meteen mee bestellen. Ik meen me te herrinneren dat het minimania was besteld. Daar zie je dus helemaal niets van in het inteieur.
Ten eerste Heb ik een mini en die verlichting moet nog blauw worden aan de binnekant.

Ten 2e was die audi van een klant dus dat waren 2 dingen door elkaar! :wink: :lol:

Netjes hoor! 15 Mei is weer zo! Ja dat lijstje wat jij had staan is ook geen prutsspul hoor netjes!
Ach ja het is dat ik het een en ander kan regelen via mijn werk anders ging het er ook allemaal niet in hoor!!!

Ja ik hoop rond die tijd mijn velgen onder mijn mini te hebben. Streefpunt voor mijn verjaardag 24mei! Maar ik weet nog niet welke! :p :roll: :|

We zien tegen die tijd de foto's wel!!!

Greetz
wickie
Nieuw Lid
Nieuw Lid

11 mei 2008, 11:54

Hallo iedereen,

Heeft er toevallig iemand ervaring met de Becker Grand Prix 7990? Hebben net een mini voor mijn vrouw gekocht en wil het originele cassetedek :? door een BT cd/radio vervangen.

Ben vooral benieuwd naar kwaliteit van het handsfree bellen en of de inbouw met de benodigde verloopstekkers etc te doen is. Vooral omdat ik heb gehoord dat de inbouw diepte niet al te riant is.

Iemand anders eventueel nog goede alternatieven die goed passen in het interieur?

Bedankt
speedy
NMC Legend
NMC Legend

11 mei 2008, 13:54

Kenwood is de enige radio die met technologie van parrot werkt en dus goed is , de meeste radio's met bluetooth schijnt waardeloos te zijn en ontzettende slechte geluidskwaliteit :wink:
Daarom ga ik 15 mei voor de kenwood radio met een losse bluetooth module en microfoon (past kwa design en verlichting ook super strak bij een mini :wink: ).
De gewone 1 din radio's passen allemaal in een minicooper met een kleine of geen aanpassing.
hbuyck
4 op een rij!
4 op een rij!

11 mei 2008, 14:01

mijn kd-nx5000 met bluetooth werkt perfect 8) ik stap gewoon in de auto en hij is geconect en als er iemand opbelt kan ik gewoon meteen op nemen via de radio en zie ik de nummer of de naam op het display.. en de kwaliteit is gewoon super ook verstaan ze me perfect, ook kan ik de sms weergave zien of een bericht sturen (niet noodzakelijk maar het kan) , ook kan ik gewoon de nummer in toetsen en bellen of de telefoonboek op vragen of gemiste oproepen ... gewoon heel de telefoon in de radio, oja ook zie je de batterij van je gsm en de sterkte van het signaal van op je gsm... :D gewoon een top toestel!

Terug naar “Interieur en audio”