Midden arm steun
- Donny
- Leerling Mini lid
Bericht
Als ik nu kijk naar de armsteun van Design parts en ik kijk naar mijn handrempook dan heb ik die 2 gaatjes niet. Rondom mijn pook ziet het er net zo uit als die van de foto hierboven. Dus rechts de knop van de bandenspanning en links een klepje. Iemand hier ervaring mee?Berthil schreef:Review over de 212 0154 307 op Motoringfile
Artikel over de huidige nieuwe op Motoringfile
Hier trouwens de Designparts review op Motoringfile
De eerste is dus diegene die bij mijn weten is teruggetrokken uit de markt door kwaliteitsproblemen.
Het is waar dat de OEM armsteun minder stevig aanvoelt, maar ik steun er vaak op met mijn volle gewicht bij de werkzaamheden die ik in de MINI uitvoer, en het ding blijft heel.
- Donny
- Leerling Mini lid
Bericht
Kijk op deze foto zie je dus dat langs de pook het omhoog loopt en daar zitten dan de gaten waar de armsteun inpast? Dit heb ik dus niet!Ralph-cooper schreef:ik vind hem juist erg goed passen in het interieur, helemaal in stijl. Wellicht groupbuycoendek schreef:in de achterbeker houder en de twee klepjes naast je handrem loshalen en daarin klikken.. ERG makkelijk... Ik twijfel ook nog maar vind hem NOG niet zo mooi
Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
dat is rottig zeg!!!
Maar belachelijk dat het er niet bij staat!!!!!!
pb me maar als jij hem niet meer wilt
Coen
EDIT: staat dus wel op de site
zonde man!
Donny schreef:BMW MINI MITTELARMLEHNE
Passend für alle BMW New Mini bis Baujahr 04/2004.
Einfache Montage ohne bohren oder schrauben zu müssen.
Zie dus net dat het inderdaad niet kan. Staat er op de site bij.
dat is rottig zeg!!!

Maar belachelijk dat het er niet bij staat!!!!!!
pb me maar als jij hem niet meer wilt

Coen
EDIT: staat dus wel op de site

- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Maar wat moet je nou met een armsteun in een mini?
Ik vind die dingen sowieso lelijk en naar mijn mening haal je echt de FIRE uit je mini door er overbodige comfort ass in te plaatsen
Ook al rijdt het wel erg lekker!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

geintje he..
maarre.. soms is het wel lekker op lange ritten op de cruisecontrol en dan lekker relaxed in de lederen zetels achteroverhangen....
de FIRE uit je "one"....Elmar Nieser schreef:Maar wat moet je nou met een armsteun in een mini?Ik vind die dingen sowieso lelijk en naar mijn mening haal je echt de FIRE uit je mini door er overbodige comfort ass in te plaatsen

geintje he..
maarre.. soms is het wel lekker op lange ritten op de cruisecontrol en dan lekker relaxed in de lederen zetels achteroverhangen....

- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Nee ik ben best tevreden over een gechipte ONE, maar een standaard ONE gaat echt 'net' iets te langzaam om je er niet aan te irriteren.
Ik vindt trouwens dit best een nette:

Is dat de orginele van MINI?
Hijs nou gechipt! \o/ Maar ook dat maakt hem nog geen Cooper hoorcoendek schreef:de FIRE uit je "one"....Elmar Nieser schreef:Maar wat moet je nou met een armsteun in een mini?Ik vind die dingen sowieso lelijk en naar mijn mening haal je echt de FIRE uit je mini door er overbodige comfort ass in te plaatsen
geintje he..

Ik vindt trouwens dit best een nette:

Is dat de orginele van MINI?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
GEINTJE he..Elmar Nieser schreef:Hijs nou gechipt! \o/ Maar ook dat maakt hem nog geen Cooper hoorcoendek schreef:de FIRE uit je "one"....Elmar Nieser schreef:Maar wat moet je nou met een armsteun in een mini?Ik vind die dingen sowieso lelijk en naar mijn mening haal je echt de FIRE uit je mini door er overbodige comfort ass in te plaatsen
geintje he..
maarre.. soms is het wel lekker op lange ritten op de cruisecontrol en dan lekker relaxed in de lederen zetels achteroverhangen....Nee ik ben best tevreden over een gechipte ONE, maar een standaard ONE gaat echt 'net' iets te langzaam om je er niet aan te irriteren.

- Kim Cooper
- Be Mini
Onze sponsors