Advies auto radio met carkit ?
- lisalady
- Leerling Mini lid
Bericht
Oh handig dat deze forumpje al bestaat!
Ben zelf ook tijdje al aan het orienteren voor andere radio. Belangrijk is GPS, mp3 en bluetooth in 1.
En heb eigenlijk mijn oogjes op deze gezet =>
http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20 ... index.html
Ben zelf ook tijdje al aan het orienteren voor andere radio. Belangrijk is GPS, mp3 en bluetooth in 1.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dit is alleen wel een dubbel-DIN radio dus die past niet denk ik..lisalady schreef:Oh handig dat deze forumpje al bestaat!

- lisalady
- Leerling Mini lid
- lisalady
- Leerling Mini lid
Bericht
Zal ik doen beloofd! Heb em besteld dus wel ff mailtje gestuurd met aantal vraagjes just in case! Wil zeker zijn dat ie in auto past en dat ze de juiste frames enzo meesturen geschikt voor Mini Cooper.
Zodra ie binnen is rijd ik naar een installatie garage die ik ken en laat het door hun installeren.
And of course when all done...Maak ik zeker pictures en geef ik ook wel ff mijn feedback of het wel moeite waard was en of bluetooth indeed ook ok is met Nokia N95 8 gig....
Keep you posted!
Zodra ie binnen is rijd ik naar een installatie garage die ik ken en laat het door hun installeren.
And of course when all done...Maak ik zeker pictures en geef ik ook wel ff mijn feedback of het wel moeite waard was en of bluetooth indeed ook ok is met Nokia N95 8 gig....
Keep you posted!
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Heb je m ondertussen al ingebouwd in je auto en wat foto's gemaakt? Ben benieuwd of je dubbel din ingebouwd krijgt.lisalady schreef:Zal ik doen beloofd! Heb em besteld dus wel ff mailtje gestuurd met aantal vraagjes just in case! Wil zeker zijn dat ie in auto past en dat ze de juiste frames enzo meesturen geschikt voor Mini Cooper.
Keep you posted!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit topic nog maar us omhoog schoppen. Heb nu een Sony radio met de Nokia carkit en stuurwiel adaptor van newministuff in de Mini zitten maar je wil niet geloven wat een kabelgedoe er weggewerkt moet worden.
Ben van plan om de Pioneer P700BT te gaan kopen. Dit apparaat heeft BT (AD2P !), USB en Ipod mogelijkheden waardoor ik de carkit eruit kan gooien. Maakt BT verbinding met mijn Nokia waardoor telefoneren (ook adresboek) etc via autoradio gaat en je hebt de mogelijkheid om er een Ipod aan te hangen maar nog beter, zelfs mijn 160GB Lacie usb HD kan eraan gehangen worden dus ik kan een stevige muziekcollectie erop zetten en heb geen cd's meer nodig !!!
Enige maar is dat ik niet zeker weet of er een adaptor voor het MF stuurwiel is dus ben nog op een mailtje van Mike aan het wachten.
Ben van plan om de Pioneer P700BT te gaan kopen. Dit apparaat heeft BT (AD2P !), USB en Ipod mogelijkheden waardoor ik de carkit eruit kan gooien. Maakt BT verbinding met mijn Nokia waardoor telefoneren (ook adresboek) etc via autoradio gaat en je hebt de mogelijkheid om er een Ipod aan te hangen maar nog beter, zelfs mijn 160GB Lacie usb HD kan eraan gehangen worden dus ik kan een stevige muziekcollectie erop zetten en heb geen cd's meer nodig !!!
Enige maar is dat ik niet zeker weet of er een adaptor voor het MF stuurwiel is dus ben nog op een mailtje van Mike aan het wachten.
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik had per ongeluk ook een topic hier over geopend...
nu ik zie dat jullie hier veel kennis van hebben :-)
Ik zou dit willen "laten" monteren
http://www.navishop.nl/product_info.php ... ts_id/3726
Volgens mij kan dit ding alles (behalve Navigeren en cd luisteren tegelijk?!)
maar ik hoor hier iets over Dubbel DIN inbouwen.... is het niet mogelijk dubbel din ruimte te krijgen als je alles (schakelkknopjes raam etc en de ventilatie knoppen wat laat zakken?!
Anders misschien helemaal onderin inbouwen?! heeft iemand hier ervaring mee? heb je wel een loze radio hangen op de plek waar de Radio Boost nu zit :-) daar iets anders inbouwen dan....
Ben erg benieuwd naar alles in een oplossingen! (navigatie bluetooth en radio in een)
Thanx Smini
nu ik zie dat jullie hier veel kennis van hebben :-)
Ik zou dit willen "laten" monteren
http://www.navishop.nl/product_info.php ... ts_id/3726
Volgens mij kan dit ding alles (behalve Navigeren en cd luisteren tegelijk?!)
maar ik hoor hier iets over Dubbel DIN inbouwen.... is het niet mogelijk dubbel din ruimte te krijgen als je alles (schakelkknopjes raam etc en de ventilatie knoppen wat laat zakken?!
Anders misschien helemaal onderin inbouwen?! heeft iemand hier ervaring mee? heb je wel een loze radio hangen op de plek waar de Radio Boost nu zit :-) daar iets anders inbouwen dan....
Ben erg benieuwd naar alles in een oplossingen! (navigatie bluetooth en radio in een)
Thanx Smini

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
wil ook iets aan de audio veranderen ben al even zoekende en aan het twijfelen tussen; 1 din, klapscherm, los scherm, schuifscherm uit dash ala volvo, dus zal dit topic met veel interesse volgen.
In de autoweek stond deze foto met dubbeldin voorbeeld, ziet er goed uit!

het hele zaakie moet dan wel omlaag, iemand een idee hoeveel werk dat is?
In de autoweek stond deze foto met dubbeldin voorbeeld, ziet er goed uit!

het hele zaakie moet dan wel omlaag, iemand een idee hoeveel werk dat is?
Onze sponsors