Advies auto radio met carkit ?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

11 mei 2008, 15:59

Dus toch nog meer merken die goed zijn :roll: Met de kenwood kun je ook de naam en het nummer(telefoonboek) in het display zien en bellen op de kenwood, volgens mij kun je bij deze radio ook sms lezen maar weet dit niet zeker(maakt mij ook niet veel uit)
hbuyck
4 op een rij!
4 op een rij!

11 mei 2008, 16:56

jip :D ik ben er heel tevreden over!! Mijn broer heeft een originele nokia bluetooth car kit zitten CK-7W en is er zeker niet tevreden over, connect soms niet en is ook zonder scherm dus je zie niets en de kwaliteit van geluid en micro is wel zeer :(
lisalady
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 jul 2008, 16:40

Oh handig dat deze forumpje al bestaat!

Ben zelf ook tijdje al aan het orienteren voor andere radio. Belangrijk is GPS, mp3 en bluetooth in 1.

En heb eigenlijk mijn oogjes op deze gezet =>

http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20 ... index.html
MaVaEe
Koeien-teller

24 jul 2008, 16:47

lisalady schreef:Oh handig dat deze forumpje al bestaat!

Ben zelf ook tijdje al aan het orienteren voor andere radio. Belangrijk is GPS, mp3 en bluetooth in 1.

En heb eigenlijk mijn oogjes op deze gezet =>

http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20 ... index.html
Dit is alleen wel een dubbel-DIN radio dus die past niet denk ik.. :(
Afbeelding
lisalady
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 jul 2008, 16:56

Heb het al uitgezocht maar is ook geschikt voor Mini Cooper moet dan alleen special frame bij bestellen.....Althans volgens de website.

Maar mischien inderdaad maar ff dubbel checken :S
Laatst gewijzigd door lisalady op 24 jul 2008, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 jul 2008, 16:58

ja alles kun je inbouwen maar is een behoorlijke klus :wink:
lisalady
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

24 jul 2008, 17:04

Oh ik laat het doen dan weet ik zeker dat het goed aangesloten is :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 jul 2008, 17:08

Doe ik ook altijd :mrgreen: show even een paar pics als het erin zit :wink:
lisalady
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

25 jul 2008, 00:41

Zal ik doen beloofd! Heb em besteld dus wel ff mailtje gestuurd met aantal vraagjes just in case! Wil zeker zijn dat ie in auto past en dat ze de juiste frames enzo meesturen geschikt voor Mini Cooper.

Zodra ie binnen is rijd ik naar een installatie garage die ik ken en laat het door hun installeren.

And of course when all done...Maak ik zeker pictures en geef ik ook wel ff mijn feedback of het wel moeite waard was en of bluetooth indeed ook ok is met Nokia N95 8 gig....

Keep you posted!
lassekjus
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 aug 2008, 13:19

Zo'n kermis radio is toch niks voor in een mini?
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 aug 2008, 14:24

Qua uiterlijk past hij perfekt bij de mini je moet hem alleen op oranje licht laten staan :wink: anders is het inderdaad een kermis ding :wink:
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 dec 2008, 19:23

lisalady schreef:Zal ik doen beloofd! Heb em besteld dus wel ff mailtje gestuurd met aantal vraagjes just in case! Wil zeker zijn dat ie in auto past en dat ze de juiste frames enzo meesturen geschikt voor Mini Cooper.

Zodra ie binnen is rijd ik naar een installatie garage die ik ken en laat het door hun installeren.

And of course when all done...Maak ik zeker pictures en geef ik ook wel ff mijn feedback of het wel moeite waard was en of bluetooth indeed ook ok is met Nokia N95 8 gig....

Keep you posted!
Heb je m ondertussen al ingebouwd in je auto en wat foto's gemaakt? Ben benieuwd of je dubbel din ingebouwd krijgt.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 dec 2008, 08:48

Dit topic nog maar us omhoog schoppen. Heb nu een Sony radio met de Nokia carkit en stuurwiel adaptor van newministuff in de Mini zitten maar je wil niet geloven wat een kabelgedoe er weggewerkt moet worden.

Ben van plan om de Pioneer P700BT te gaan kopen. Dit apparaat heeft BT (AD2P !), USB en Ipod mogelijkheden waardoor ik de carkit eruit kan gooien. Maakt BT verbinding met mijn Nokia waardoor telefoneren (ook adresboek) etc via autoradio gaat en je hebt de mogelijkheid om er een Ipod aan te hangen maar nog beter, zelfs mijn 160GB Lacie usb HD kan eraan gehangen worden dus ik kan een stevige muziekcollectie erop zetten en heb geen cd's meer nodig !!!

Enige maar is dat ik niet zeker weet of er een adaptor voor het MF stuurwiel is dus ben nog op een mailtje van Mike aan het wachten.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

08 mei 2009, 11:52

Ik had per ongeluk ook een topic hier over geopend...

nu ik zie dat jullie hier veel kennis van hebben :-)

Ik zou dit willen "laten" monteren
http://www.navishop.nl/product_info.php ... ts_id/3726

Volgens mij kan dit ding alles (behalve Navigeren en cd luisteren tegelijk?!)

maar ik hoor hier iets over Dubbel DIN inbouwen.... is het niet mogelijk dubbel din ruimte te krijgen als je alles (schakelkknopjes raam etc en de ventilatie knoppen wat laat zakken?!

Anders misschien helemaal onderin inbouwen?! heeft iemand hier ervaring mee? heb je wel een loze radio hangen op de plek waar de Radio Boost nu zit :-) daar iets anders inbouwen dan....

Ben erg benieuwd naar alles in een oplossingen! (navigatie bluetooth en radio in een)

Thanx Smini
Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2009, 16:09

wil ook iets aan de audio veranderen ben al even zoekende en aan het twijfelen tussen; 1 din, klapscherm, los scherm, schuifscherm uit dash ala volvo, dus zal dit topic met veel interesse volgen.

In de autoweek stond deze foto met dubbeldin voorbeeld, ziet er goed uit!
Afbeelding
het hele zaakie moet dan wel omlaag, iemand een idee hoeveel werk dat is?

Terug naar “Interieur en audio”