Driespaaks MFST stuur en airbag wissel

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
tysie
Be Mini
Be Mini

23 jul 2008, 23:26

Berthil schreef:Che, ik wil wel een gewoon stuur voor 75 Euro. Ik PM je even.
Doe mij dan maar jouw JCW stuurtje Berthil :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 06:21

tysie schreef:
Berthil schreef:Che, ik wil wel een gewoon stuur voor 75 Euro. Ik PM je even.
Doe mij dan maar jouw JCW stuurtje Berthil :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha hier is er 1 wakker !!
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2008, 09:17

Quote van de mail die ik kreeg van de airbagbank:

Hallo John, bedankt voor je initiatief, mijn collega Mo zal dit verder oppakken.

Vriendelijke groeten,

Airbagbank
Erwin van Dooren
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 09:46

Zojuist bevestiging van Kim, NNP gehad. stuurtjes zijn nieuw in verpakking met alles erop en eraan maar zonder airbag.
Ik ga er morgenvroeg een stel halen en pm de mensen die reeds contact hebben opgenomen.
Als er meer geinteresseerden zijn laat maar komen !
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2008, 10:03

En ondertussen snap ik er geen bal meer van :wink:

Kan er iemand een resume maken van wat een compleet werkend mf stuur dan kost inclusief airbag.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 10:04

jstuyts schreef:Quote van de mail die ik kreeg van de airbagbank:

Hallo John, bedankt voor je initiatief, mijn collega Mo zal dit verder oppakken.

Vriendelijke groeten,

Airbagbank
Erwin van Dooren

John,

Ik heb dus interesse in een airbag met omwisseling vh oude stuur met airbag en eventueel ombouw door airbagbank.

Hoe gaat het nu verder ? maak jij een lijstje aan of kijken ze op het forum mee?
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2008, 10:12

Ze hebben me dus gezegd dat zij zelf ook op het forum komen om direct de koop af te handelen. Het kan dus zijn dat zij wachten met op het forum komen totdat zij die airbags binnen hebben (volgende week dachtte hij). Misschien dat ze wel al meekijken...

In de tussen tijd is het inderdaad handig even een lijstje te maken met wie nou een airbag wilt en wat voor eentje en voor welk type. Dit lijst staat dan in de eerste post en zal ik dan elke keer bijwerken.

@Hans J: Dit zijn de kosten op een rijtje:
- Stuurrand + multifunctie knoppen nieuw bij NNP.be = 72,60 euro (of 75 via Che die het dan direct voor je ophaalt). Zelf heb ik het laten verzenden voor 15 euro naar Nederland.
- Airbag via Airbagbank.nl = 210 euro voor onbeschadigde (wat we natuurlijk willen). Daarnaast is het dus mogelijk om je oude stuur en airbag in te leveren wat dan 100 euro zou schelen. Weet alleen niet of de airbagbank het voor je wilt inbouwen of dat je de airbag zelf moet gaan ophalen en dan zelf inbouwen. Verwacht dus niet dat ze het gaan opsturen. Als we er nou dus een hele zwik kopen, is het handig als één van ons er even heen gaat, alles betaald en dan doorgeeft via een meet ofzo...

==> Totaal prijs = 285 tot 300 euro.
Laatst gewijzigd door jstuyts op 24 jul 2008, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 10:15

@ Hans...d'r lopen idd 2 zaken door elkaar hier.

Tav het MF stuur.
Dit is een compleet en nieuw 3 spaaks mf stuur met alle bedieningspullen er reeds op maar zonder airbag. Bij een groepsinkoop moeten we teveel afnemen dus dat zul je zelf moeten bestellen bij NNP.be en dan ben je ongeveer 90 euro kwijt als je het thuis laat bezorgen.
Ik ga er morgen naartoe en kan het ook voor je meenemen, dan kost het stuur 75 euro en heb ik het in Beesel liggen (tussen Venlo en Roermond) je kunt er dan voor kiezen dat ik het mee naar Breda neem a.s. zaterdag of ik stuur het naar je op als je zelf de verzendkosten betaalt. Heb nog geen idee hoe zwaar het is dus weet ook niet of de verzendkosten iets van 7 euro of rond de 10 euro zullen gaan bedragen.

Tav de airbag dat regelt John.
Als ik het goed begrijp krijgt airbagbank een lading binnen en kost de airbag iets van 220 euro maar kun je je oude stuur en airbag bij hun inleveren waar je rond de 120 euro voor krijgt hetgeen betekent dat je dus een dikke 100 euro kwijt bent voor de airbag.
Let wel, tav de airbags dit zijn ongeveer bedragen omdat John voor zover ik kan lezen nog niet meer info van airbagbank heeft gekregen.

edit: ik zie dat ik gelijk met John heb gepost.......tav dat ophalen vd airbag .... waar zitten zij ? Cuijk ofzo ?
Laatst gewijzigd door ginoceros op 24 jul 2008, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2008, 10:16

Zouden jullie nog een keer willen posten wat voor airbag je wilt:
- 2-spaaks of 3-spaaks
- R50/R52/R53 of R56

Dan zet ik jullie op de lijst op pagina 1, eerste post.

Misschien hetzelfde handig voor NNP stuurtje Che? Misschien is het handig als jij dat bijhoudt of weet je het al?
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2008, 10:21

ja inderdaad Cuijk in Noord-Brabant
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 10:21

jstuyts schreef:Zouden jullie nog een keer willen posten wat voor airbag je wilt:
- 2-spaaks of 3-spaaks
- R50/R52/R53 of R56

Dan zet ik jullie op de lijst op pagina 1, eerste post.

Misschien hetzelfde handig voor NNP stuurtje Che? Misschien is het handig als jij dat bijhoudt of weet je het al?

Ik wil een airbag voor een R53 met een MF 3 spaaks stuur en wil het oude spul inruilen.

Tav de stuurtjes die ik mee moet nemen morgen heb ik al contact via pb dus lijstje is verder niet nodig.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 jul 2008, 10:45

Ik heb morgen een nieuw driespaaks stuur over zonder knoppen :)

Heb je geen MF en je wilt een nieuw stuur kun je die van mij kopen voor 25 euro. Dan moet je alleen nog de twee afdekkapjes kopen ter vervanging van de knoppen (en natuurlijk de airbag).

Ik ga wat knutselen met de knoppen en zo zijn de knoppen het allergoedkoopst :)
Laatst gewijzigd door Berthil op 24 jul 2008, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2008, 10:49

Berthil schreef:Ik heb morgen een nieuw driespaaks stuur over zonder knoppen :)

Heb je geen MF en je wilt een nieuw stuur kun je die van mij kopen voor 35 euro. Dan moet je alleen nog de twee afdekkapjes kopen ter vervanging van de knoppen (en natuurlijk de airbag).

Ik ga wat knutselen met de knoppen en zo zijn de knoppen het allergoedkoopst :)
Goed bezig die Berthil !! :mrgreen: :wink:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 jul 2008, 10:52

Prijs verlaagt, anders heeft het misschien niet zoveel zin voor diegene die hem wil hebben :)
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2008, 10:56

Berthil je hebt pm :)

Terug naar “Interieur en audio”