hallo mensen,
Ik heb een nokia bluetooth CK-7W gekregen van mijn oom deed hem weg.
maar ik weet niet hoe ik dat moet aansluiten, ja plus kan van de aansteker zeggen ze, welke draad? van de 3?
zwart is massa ook wel makkelijk en logisch.
dus ik heb de blauwe nog moet op de IGNS kabel en welke is dat(contact schakeling kabel)??
en wat is de mute kabel op de radio meestal geel ! Maar weet niet of dat bij mini ook zo is.
ik heb standaard radio Alpine CD53 R50
Let me know!!!
Nokia bluetooth installeren?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: nokia bluetooth installeren?????
Jordy, tjek even de site van Newministuff.com
Je kunt daar een adapterset bestellen voor deze carkit die helemaal pluy and play werkt en dan gaat het geluid vd carkit zelfs over de speakers vd Mini zodat je niet dat lelijke boxje hoeft te plaatsen.
Je kunt daar een adapterset bestellen voor deze carkit die helemaal pluy and play werkt en dan gaat het geluid vd carkit zelfs over de speakers vd Mini zodat je niet dat lelijke boxje hoeft te plaatsen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de kit van NewMINIstuff met de Nokia.
En ik heb DPSM, Aux-In en IceLink Plus voor de iPod.
Werkt allemaal als het in de goede volgorde wordt doorverbonden.
De IceLink Plus maakt van dezelfde CD wisselaar-ingang gebruik als de Mini iPod interface.
En ik heb DPSM, Aux-In en IceLink Plus voor de iPod.
Werkt allemaal als het in de goede volgorde wordt doorverbonden.
De IceLink Plus maakt van dezelfde CD wisselaar-ingang gebruik als de Mini iPod interface.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mijn MINI zit dat luidsprekertje in dat vakje linksachter tegen de achterkant gemonteerd. Dus luidspreker zie je niet en je hebt er geen last van. Vakje wordt alleen korter.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rood: constante voeding
Blauw: Voeding over het kontacht
Zwart: Massa (min)
Groen weg knippen!
Kastje achter radio. En of mute box gebruiken(heb ik maar dan ben je nog eens 65 euro kwijt dan gaat hij over de speakers)
Foto waar ik de controller heb:

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.
Blauw: Voeding over het kontacht
Zwart: Massa (min)
Groen weg knippen!
Kastje achter radio. En of mute box gebruiken(heb ik maar dan ben je nog eens 65 euro kwijt dan gaat hij over de speakers)
Foto waar ik de controller heb:

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.
- Jordy
- 4 op een rij!
Onze sponsors