Is er al iemand die het Oude type dash heeft vervangen voor nieuwe type?
Ik vind namelijk die nieuwe type veel mooier, was benieuwd of dit al gedaan is en hoeveel werk dit zou zijn!
ik ben benieuwd!
Oude type dash vervangen voor nieuwe type
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
-
Ri
Bericht
Dit gaat echt niet passen!!!
mikkie23 schreef:dus dezeSven schreef:Ik heb het van het weekend gedaan Bas
veranderd voor deze
als je dit hebt gedaan, zou je misschien een aantal dingen neer kunnen zetten waar je rekening mee moet houden en wat er allemaal vervangen moet worden?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Alles kan gedaan worden als je er maar rekening mee houdt dat het een HOOP werk is. Complete dash moet er uit... en dan echt COMPLEET...
bedradging moet compleet vernieuwd worden want de tweede afbeelding is van en R56 (nieuwe type) en gebuikt andere draden. OOK de stekkers van de plofzakken zul je aan moeten passen... Ik heb het dan nog niet over de totale breedte van het nieuwe dash.. je zal mss wat moeten gaan zagen etc om het in de auto te krijgen.....
EIGENLIJK dus niet te doen... maar waar een wil is, is een weg!
Zie ook wel eens VW's met audi dashboards... dus met genoeg geduld, kennis en geld is het wel te doen... maar zeker niet zo 1 2 3 ...
cheers
Coen
bedradging moet compleet vernieuwd worden want de tweede afbeelding is van en R56 (nieuwe type) en gebuikt andere draden. OOK de stekkers van de plofzakken zul je aan moeten passen... Ik heb het dan nog niet over de totale breedte van het nieuwe dash.. je zal mss wat moeten gaan zagen etc om het in de auto te krijgen.....
EIGENLIJK dus niet te doen... maar waar een wil is, is een weg!
Zie ook wel eens VW's met audi dashboards... dus met genoeg geduld, kennis en geld is het wel te doen... maar zeker niet zo 1 2 3 ...
cheers
Coen
- mikkie23
- Be Mini
Bericht
ik denk dat het kwa maat wel past, maar idd de airbags en bekabeling veranderd. was even benieuwd of iemand het al voor elkaar had gekregen. Lijkt me een leuk project! wie weet dat ik mij daar ooit eens aan ga wagen:P.
idd, ik heb het idee dus daarvan. audi tt dash in een polo of een golf 4 dash in een golf 3....coendek schreef:
cheers
Coen
ik denk dat het kwa maat wel past, maar idd de airbags en bekabeling veranderd. was even benieuwd of iemand het al voor elkaar had gekregen. Lijkt me een leuk project! wie weet dat ik mij daar ooit eens aan ga wagen:P.
Onze sponsors