Nadat ik de 25e bij Beek ben geweest voor een software kuurtje viel op de terugweg na 45 min. mijn radio ontvangst ineens weg (lijkt me geen sprake van een causaal verbandje of wel??). Sindsdien kan ik geen enkele zender (muv van een enkele lokale zender) meer ontvangen.
Wie heeft er een idee waaraan dit kan liggen?
-losse stekker (hoe kom ik daarbij?)
-kapotte antenne?
-..........................?
Geen radio ontvangst meer...
- willem
- Mod virus alert!
Bericht
Losse kabel lijkt me niet de rede, zon kabel valt er niet echt zo maar af zit aan de radio geklikt. Interne antenne versterking van de radio misschien overleden, ben niet echt op de hoogte van de kwaliteit van bmw/mini audio systemen dacht dat het met deze dingen wel mee viel in vergelijking met andere merken. Je zou een andere radio kunnen proberen of het probleem dan blijft bestaan weet je in elk geval of het aan de auto of radio ligt.
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inmiddels heb ik een nieuwe antenne geprobeerd (had nog een Alta liggen uit een goodie bag
), Dit levert niets op.
Wil nu een nieuwe radio proberen aan te sluiten, hoe haal ik de fabrieksradio los?
Zijn er meer mensen bekend met uitval van de radio?
Kan er ook een 'knip in de kabel' zitten tussen de antenne en de radio? Moet ik dan het hele plafond los halen om dit te checken?

Wil nu een nieuwe radio proberen aan te sluiten, hoe haal ik de fabrieksradio los?
Zijn er meer mensen bekend met uitval van de radio?
Kan er ook een 'knip in de kabel' zitten tussen de antenne en de radio? Moet ik dan het hele plafond los halen om dit te checken?
Onze sponsors