Ik heb een TOMTOM GO 630 met een losse spanningskabel naar de aansteker.
Vindt die losse draad nogal rommelig staan dus nu is mijn idee om de spannin onder de aansteker weg te halen en vervolgens achter de middenconsole weg te werken.
Weet iemand toevallig wat ik allemaal los moet halen om de console zover los te krijgen dat ik onder de aansteker kan en vervolgens een draad omhoog tot ongeveer de bovenrand van het dashboardkastje
Vast bedankt
Spanningskabel TOMTOM wegwerken
- MichMich
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi Bukkie!
Ik heb precies hetzelfde gedaan.
In mijn ogen is het het makkelijkste om achter hel klepje wat links naast je stuur zit (als je je deur open doet, kijk je er tegenaan), een female sigarettenaansteker te maken. De spanning kan je inderdaad vanaf de 'echte' sigarettenaansteker halen.
Hiervoor moet je je downtubes loshalen, en het middenconsole (2 schroeven in de cuphouders, 2 onder de spiegelbediening...)
Succes!
In mijn ogen is het het makkelijkste om achter hel klepje wat links naast je stuur zit (als je je deur open doet, kijk je er tegenaan), een female sigarettenaansteker te maken. De spanning kan je inderdaad vanaf de 'echte' sigarettenaansteker halen.
Hiervoor moet je je downtubes loshalen, en het middenconsole (2 schroeven in de cuphouders, 2 onder de spiegelbediening...)
Succes!

- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Misschien dom maar wat zijn mijn downtubesMichMich schreef:Hoi Bukkie!
Succes!
- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb namelijk een Mini Cooper S van 2008 en dat is de 2e generatie.
Ik heb die buizen niet meer.
Ahh ik begrijp het en ook dat ik in het verkeerde onderdeel heb gepost.MichMich schreef:Niet dom hoor... Duurde ook even voor ik dat wist... Dat zijn de twee buizen die vanaf al je instrumenten naar beneden lopen.
Ik heb namelijk een Mini Cooper S van 2008 en dat is de 2e generatie.
Ik heb die buizen niet meer.
Onze sponsors