Ik ga eind deze week een setje JCW alcantara seats bestellen bij de dealer.
Nu mijn vraag heb ik nog een extra inbouw chasis nodig voor onder de sport stoelen of is deze mee geleverd?
Het betreft een R50, de achterbank ga ik ook bij bestellen incl carbon gordel houders vooraan.
Wat nog nodig bij inbouw van JCW seats
- sharpsafer
- Mod virus alert!
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Hoe bedoel je met het opletten van de spanners?
Thx! blij dat ik het onderstel al niet moet bij bestellen.
Heb al een paar weerstandjes klaar van 4ohm voor de airbags te misleide ;-)
Thx! blij dat ik het onderstel al niet moet bij bestellen.
Heb al een paar weerstandjes klaar van 4ohm voor de airbags te misleide ;-)
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Als je de accu even loskoppeld heb je ook geen last van de airbags
Ik had desteijds zelf problemen met de gordels om mijn stoelen (JCW sparco's) gene bevestingspunt hebben voor de gordelhouder (dat deel dat aan de binnenzijde van de stoel zit waar je de gordel inklikt)

Ik had desteijds zelf problemen met de gordels om mijn stoelen (JCW sparco's) gene bevestingspunt hebben voor de gordelhouder (dat deel dat aan de binnenzijde van de stoel zit waar je de gordel inklikt)

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik had de accu ook losgekoppeld en dat heeft bij mij niet geholpen. De gordel spanners kon ik 1 op 1 overzetten. Ik heb niets hoeven bijbestellen.
Let wel op dat de dealer geen R56 stoelen besteld.
iDD
Let wel op dat de dealer geen R56 stoelen besteld.
iDD
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Owke ga het ff aan mn dealer vragen, het zijn orginele jcw seats dus denk wel dat het overzetten gaat lukken.
Neem sowieso de seats voor de R50 in alcantara volledig, want heel de wagen is in carbon nu binnen in (dash,downtubes, cupholder,gear ring, pook, handrem, stuurtje, incl alcantara toe behoeren ;-) )
Ze worden op het chasis nr besteld...dus hoop dat het zal passen.
Neem sowieso de seats voor de R50 in alcantara volledig, want heel de wagen is in carbon nu binnen in (dash,downtubes, cupholder,gear ring, pook, handrem, stuurtje, incl alcantara toe behoeren ;-) )
- sharpsafer
- Mod virus alert!
- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
een andere oplossing voor de airbags is gewoon aan de garage vragen of ze de software aanpassen zodat ze gedactiveerd worden. Natuurlijk enkel de zijdelingse
De garage vraagt dan bij BMW een code aan en zo kunnen ze je software aanpassen.
Weet niet meer hoeveel dit kostte maar was geen 50 euro als ik het goed voor heb

De garage vraagt dan bij BMW een code aan en zo kunnen ze je software aanpassen.
Weet niet meer hoeveel dit kostte maar was geen 50 euro als ik het goed voor heb
- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo! waar zijn de foto's?sharpsafer schreef:Owke ga het ff aan mn dealer vragen, het zijn orginele jcw seats dus denk wel dat het overzetten gaat lukken.

- sharpsafer
- Mod virus alert!
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Worden dus full zwart leder ipv alcantara, die zijn niet meer leverbaar...
Gisteren binnen gekomen, maar waren zwart met blauw, dus back to germany :-)
Gisteren binnen gekomen, maar waren zwart met blauw, dus back to germany :-)
Onze sponsors