Ok Ok ik kom dus net wel de posts tegen hier onder :-) ook al bezig met klapschermen en dubbel din inbouw :-)
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met klapschermen....
zeker in combinatie met HDD, Navigatie en handsfree bellen.
Kan iemand Smini helpen multimedia te worden?!
Ik ben nu in het bezit van een Boost radio... maar wil
Hands free bellen
Ipod aansluiten
Navigatie
En het liefst bedienbaar via mijn stuur (MFSW)
ik heb bijvoorbeeld dit:
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/10 ... media.html
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/11 ... index.html
Heeft iemand hier ervaring met het inbouwen van een klapscherm?! en met merken die bluetooth bellen/ IPOD en de MFSW ondersteunen?!
Thanx!
Smini
Klapscherm + navigatie + Hands Free + Ipod
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb je toevallig al meer info? Zit ook voor mijn Mini te kijken. Ik denk zelf dat het een losse radio+parrot+Tom Tom gaat worden, of een JVC 1din navigatie maar dan is dat scherm zoooo klein
Een Pioneer Avic gaat em net nie worden gok ik, alhoewel je de schermhoek kunt instellen...
Ideen zijn van harte welkom want ik wil echt van die Boost radio af namelijk

Een Pioneer Avic gaat em net nie worden gok ik, alhoewel je de schermhoek kunt instellen...
Ideen zijn van harte welkom want ik wil echt van die Boost radio af namelijk

- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
tja ben er nog niet helemaal uit....
Misschien ga ik wel voor de parrot en een tomtom....
Maar het mooiste blijft de jvc 1 din navigatie met een los 7" scherm... moet er nog achter zien te komen om ik ook de navigatie op dat scherm kan projecteren... maar eerst maar es even: beek stage 2, setje nieuwe banden.
dat is harder nodig :-)
heb van het weekend gesport in een 911 turbo en nu wil ik de mini wat harder laten lopen
Maar ik was een bange poepert in de porsche... wat een snelheid heeft die machine....
Misschien ga ik wel voor de parrot en een tomtom....

Maar het mooiste blijft de jvc 1 din navigatie met een los 7" scherm... moet er nog achter zien te komen om ik ook de navigatie op dat scherm kan projecteren... maar eerst maar es even: beek stage 2, setje nieuwe banden.
dat is harder nodig :-)
heb van het weekend gesport in een 911 turbo en nu wil ik de mini wat harder laten lopen

Maar ik was een bange poepert in de porsche... wat een snelheid heeft die machine....

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb net ook weer even serieus naar die JVC gekeken en ik ben bang dat die het gaat worden. Klapscherm ga ik nie mooi vinden nie. Heb nu een Pioneer avic in mn Vito zitten maar dat scherm gaat in de weg zitten bij de klokken gok ik en dat vind ik zonde en de vraag is of het scherm open kan klappen door de rondingen in het dashboard....

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Dit is em geworden dus! I.c.m een Parrot MKI9200 en dan is het klaar als het goed is
http://www.autoshopdetijger.nl/website/ ... ts_id=1423

http://www.autoshopdetijger.nl/website/ ... ts_id=1423
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik hoor heel graag van je hoe de JVC is!!! kan em in geen winkel vinden (tips?! utrecht)
op deze jvc kan je ook een extern scherm aansluiten! ik vraag mij af of het mogelijk is om te navigeren op dat externe scherm?!
ps waar koop jij em en tegen welke waarde :-) ah 696 is niet duur
op deze jvc kan je ook een extern scherm aansluiten! ik vraag mij af of het mogelijk is om te navigeren op dat externe scherm?!
ps waar koop jij em en tegen welke waarde :-) ah 696 is niet duur

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Je hebt de link al gevonden zie ik
Ik had in Hilversum gekeken en de idioten daar vroeger er 999 euro voor!!!!
Even op kieskeurig.nl gechecked en in Tilburg wastie op voorraad en ruim 300 euro goedkoper! Heb em nu voor me liggen, laat hem volgende week inbouwen.
ik laat je mn 1ste bevinden meteen weten hoor! ook over de navi over een extern scherm!

Ik had in Hilversum gekeken en de idioten daar vroeger er 999 euro voor!!!!

Even op kieskeurig.nl gechecked en in Tilburg wastie op voorraad en ruim 300 euro goedkoper! Heb em nu voor me liggen, laat hem volgende week inbouwen.
ik laat je mn 1ste bevinden meteen weten hoor! ook over de navi over een extern scherm!

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Foto's kun je vinden in mijn show your ride topic!
Grtz Jimmy
Hij zit erin en alles doet het prima. Moet alleen in de nieuwe week de stuurbediening nog laten aansluiten en dan is het spul compleet!Marcel-E schreef:Even uit nieuwsgierigheid.
Is alles al ingebouw? en hoe bevalt de combinatie?
Foto?
Gr. Marcel
Foto's kun je vinden in mijn show your ride topic!
Grtz Jimmy

Onze sponsors