Window problem

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
TIEMEN
Enthousiast
Enthousiast

Window problem

24 mei 2009, 20:18

Hallo,

Daarnet een ritje gemaakt met de "S". Rechter zij ruit gaat automat. af, maar voor te sluiten moet ik mee de knop indrukken, en het sluiten gebeurt met schokken en gekraak. Krijg ze wel dicht. Smeerprobleem van het ruitmechanisme,
of komt dit voor bij meerdere?

"S" Greatings
"Mijn vrouw de cooper, ik de "S"..."
Minichael
Be Mini
Be Mini

Re: window problem

24 mei 2009, 21:08

TIEMEN schreef:Hallo,

Daarnet een ritje gemaakt met de "S". Rechter zij ruit gaat automat. af, maar voor te sluiten moet ik mee de knop indrukken, en het sluiten gebeurt met schokken en gekraak. Krijg ze wel dicht. Smeerprobleem van het ruitmechanisme,
of komt dit voor bij meerdere?

"S" Greatings
Ook al aan de hand gehad, heb is een tik gegeven tegen de deur en het was opgelost :mrgreen:
Wel niet te hard een tik geven of je krijgt een deuk :s
KEEP IT MINI
TIEMEN
Enthousiast
Enthousiast

03 jun 2009, 13:36

heb een tik gegeven tegen de deur, wel langs de binnenzijde. En effectief, geen gekraak meer, maar wel manueel de knop blijven indrukken om de ruit te sluiten. Het volstaat niet meer met één druk op de knop om autom. te sluiten. Het knopje 30 seconden blijven aandrukken, om het systeem te resetten, heb ik ook gedaan, maar geen resultaat. In ieder geval, merci voor de tip.

"S" Greatings
"Mijn vrouw de cooper, ik de "S"..."
Minichael
Be Mini
Be Mini

03 jun 2009, 13:45

TIEMEN schreef:heb een tik gegeven tegen de deur, wel langs de binnenzijde. En effectief, geen gekraak meer, maar wel manueel de knop blijven indrukken om de ruit te sluiten. Het volstaat niet meer met één druk op de knop om autom. te sluiten. Het knopje 30 seconden blijven aandrukken, om het systeem te resetten, heb ik ook gedaan, maar geen resultaat. In ieder geval, merci voor de tip.

"S" Greatings
Normaal is het zo dat je het knopje voor de ruit van de passagier altijd moet blijven indrukken...

Greetz
KEEP IT MINI
iDarkDesign
Transformer

03 jun 2009, 13:51

Ruit heeft nooit in 1 klikje gesloten tenzij je dit zelf hebt aangepast in de hardware. Is overigens wel te koop op het forum!

iDD

Terug naar “Interieur en audio”