Hallo,
Daarnet een ritje gemaakt met de "S". Rechter zij ruit gaat automat. af, maar voor te sluiten moet ik mee de knop indrukken, en het sluiten gebeurt met schokken en gekraak. Krijg ze wel dicht. Smeerprobleem van het ruitmechanisme,
of komt dit voor bij meerdere?
"S" Greatings
Window problem
- TIEMEN
- Enthousiast
- Minichael
- Be Mini
Bericht
Wel niet te hard een tik geven of je krijgt een deuk
Re: window problem
Ook al aan de hand gehad, heb is een tik gegeven tegen de deur en het was opgelostTIEMEN schreef:Hallo,
Daarnet een ritje gemaakt met de "S". Rechter zij ruit gaat automat. af, maar voor te sluiten moet ik mee de knop indrukken, en het sluiten gebeurt met schokken en gekraak. Krijg ze wel dicht. Smeerprobleem van het ruitmechanisme,
of komt dit voor bij meerdere?
"S" Greatings

Wel niet te hard een tik geven of je krijgt een deuk

KEEP IT MINI
- TIEMEN
- Enthousiast
Bericht
heb een tik gegeven tegen de deur, wel langs de binnenzijde. En effectief, geen gekraak meer, maar wel manueel de knop blijven indrukken om de ruit te sluiten. Het volstaat niet meer met één druk op de knop om autom. te sluiten. Het knopje 30 seconden blijven aandrukken, om het systeem te resetten, heb ik ook gedaan, maar geen resultaat. In ieder geval, merci voor de tip.
"S" Greatings
"S" Greatings
"Mijn vrouw de cooper, ik de "S"..."
- Minichael
- Be Mini
Bericht
Greetz
Normaal is het zo dat je het knopje voor de ruit van de passagier altijd moet blijven indrukken...TIEMEN schreef:heb een tik gegeven tegen de deur, wel langs de binnenzijde. En effectief, geen gekraak meer, maar wel manueel de knop blijven indrukken om de ruit te sluiten. Het volstaat niet meer met één druk op de knop om autom. te sluiten. Het knopje 30 seconden blijven aandrukken, om het systeem te resetten, heb ik ook gedaan, maar geen resultaat. In ieder geval, merci voor de tip.
"S" Greatings
Greetz
KEEP IT MINI
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ruit heeft nooit in 1 klikje gesloten tenzij je dit zelf hebt aangepast in de hardware. Is overigens wel te koop op het forum!
iDD
iDD
Onze sponsors