Brandblusser

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
iDarkDesign
Transformer

Brandblusser

29 sep 2006, 17:06

Voor diegene die een brandblusser hebben; WAAR hebben jullie deze gemonteerd (en hoe?)

Ik heb zelf een vrij grote rode poederblusser achterin liggen, tussen mijn stoel en achterbank geklemd, maar dat is ook niet altijd even handig.

Je ziet bij tuning auto's vaak die kleine busjes (trendy merk) die dan aan de passagierskant van de voorruit gemonteerd is. Iemand hier ervaring mee?

show us those pics!

iDD
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2006, 17:25

http://www.totaltuning.nl/100000947810f ... index.html

Afbeelding
Misschien iets? Helaas geen bevestigings-afbeeldingen van een MINI. Als ik iets vind zal ik het posten!

Misschien kan je 'm ook aan die rand die aan de voorzijde onder het zitvlak van je stoel zit monteren! Ik heb d'r ook wel eens aan gedacht om mijn MagLite eraan vast te maken, maar nooit gedaan (misschien ooit nog eens een keer)?!
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2006, 17:43

Aan de passagierskant en dan onder het dashboard daar is eigelijk als goed is toch genoeg ruimte en dan met een haakje ofzo en een band proberen.Is maar iets wat me te binnen schiet hoor mischien heeft iemand het al kan ook! :D
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2006, 18:09

ze hebben er toch ook speciale houders er voor?? En daar komt dan toch de fles in te hangen...
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2006, 18:22

heb de mijne onder het dashboard/handschoenkastje gehangen, aan het deksel van de airco-filter
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2006, 18:46

Je kan hem ook net als bij onze vorige GT3 CS in het midden van de passagiersmat doen, benen kunnen eromheen. Hij valt lekker op is snel uit te nemen en ziet er racy uit!
Afbeelding
lisette
Enthousiast
Enthousiast

29 sep 2006, 20:57

Bij mij zit er in de kofferbak aan de zijkant een houder met brandblusser.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

29 sep 2006, 21:24

snans schreef:heb de mijne onder het dashboard/handschoenkastje gehangen, aan het deksel van de airco-filter
Ik ook, de officïele MINI blusser die eigenlijk in de kofferbak moet :)
horn
Be Mini
Be Mini

30 sep 2006, 01:15

:roll:

hoezo hebben jullie allemaal een brandblusser aan boord? Echt het idee dat je met zo'n bussie een brandende auto uitkrijgt? heb twee keer van (te) dichtbij een brandende auto meegemaakt, maar ben gewoon gaan rennen.

eerst iedereen eruit, en daarna is het 'maar' een auto... :?
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 sep 2006, 08:19

bij ons is dat verplicht. bij wegcontrole kan men dat controleren. indien niet aanwezig=boete

(net zoals gevarendriehoek en verbanddoos, waar ik hellaas nog steeds geen geschikte 'ver'bergplaats heb gevonden)
horn
Be Mini
Be Mini

30 sep 2006, 09:45

snans schreef:bij ons is dat verplicht. bij wegcontrole kan men dat controleren. indien niet aanwezig=boete
van de belgen wist ik het. maar al die brabo's en limbo's hebben die verplichting toch niet? Of is het afhankelijk van je accent... :mrgreen:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

30 sep 2006, 10:09

horn schreef::roll:

hoezo hebben jullie allemaal een brandblusser aan boord? Echt het idee dat je met zo'n bussie een brandende auto uitkrijgt? heb twee keer van (te) dichtbij een brandende auto meegemaakt, maar ben gewoon gaan rennen.

eerst iedereen eruit, en daarna is het 'maar' een auto... :?
:lachuh :lachuh :lachuh :lachuh

Ja, wij Nederlanders snappen wel dat je met zo'n lullig busje niets klaar maakt. Ik heb so wie so een antipathie tegen de Gendarmerie. Ze hebben altijd wel wat te piepen of slingeren je op een vette bon.
Heb idd ooit een fikbak onder m'n flatje gehad. De ramen van m'n slaapkamertje sprongen kapot en mijn haar schroeide zowat van mijn hoofd. Wat gaat dat te keer zeg.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
horn
Be Mini
Be Mini

30 sep 2006, 11:34

daarbij komt dat mijn auto's verzekerd zijn. ik ga daar een beetje de amateurheld lopen spelen met mijn minipoederbusje terwijl mijn benzinetank boem zegt...

neuh, laat maar...

off topic: geldt in Belgie die regel nog dat je altijd een bepaald bedrag aan cash op zak moet hebben omdat je anders een landloper bent (genoeg om brood en pak melk te kopen ofzoiets...)?
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
horn
Be Mini
Be Mini

30 sep 2006, 11:35

snans schreef:(net zoals gevarendriehoek en verbanddoos, waar ik hellaas nog steeds geen geschikte 'ver'bergplaats heb gevonden)
kan je niet gewoon zeggen dat je een mini cooper cabrio hebt, en dat een verbanddoos en een gevarendriehoek er gewoon niet in passen? >) >)
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

30 sep 2006, 11:48

Met die poederblusser kun je enkel een beginnend brandje onder de motorkap blussen, of voor de rokers: een stoel die in de fik gaat.
De inhoud is hier wel anders dan in de grote 6kg poederblussers (klasse ABC): er zit namelijk maagzout in (klasse BC), dus niet opeten heren of je gaat gegarandeerd de pot op :mrgreen:
horn schreef:off topic: geldt in Belgie die regel nog dat je altijd een bepaald bedrag aan cash op zak moet hebben omdat je anders een landloper bent (genoeg om brood en pak melk te kopen ofzoiets...)?
Nee hoor, dat is wat ze in Nederland "larie en apekool" noemen, maar het is wel een hardnekkig bakerpraatje dat van opa aan kleinzoon wordt doorverteld. Het zou wel een echte wet geweest zijn ten tijde van de Franse revolutie (die Fransozen toch hè).
Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”