Voor diegene die een brandblusser hebben; WAAR hebben jullie deze gemonteerd (en hoe?)
Ik heb zelf een vrij grote rode poederblusser achterin liggen, tussen mijn stoel en achterbank geklemd, maar dat is ook niet altijd even handig.
Je ziet bij tuning auto's vaak die kleine busjes (trendy merk) die dan aan de passagierskant van de voorruit gemonteerd is. Iemand hier ervaring mee?
show us those pics!
iDD
Brandblusser
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.totaltuning.nl/100000947810f ... index.html

Misschien iets? Helaas geen bevestigings-afbeeldingen van een MINI. Als ik iets vind zal ik het posten!
Misschien kan je 'm ook aan die rand die aan de voorzijde onder het zitvlak van je stoel zit monteren! Ik heb d'r ook wel eens aan gedacht om mijn MagLite eraan vast te maken, maar nooit gedaan (misschien ooit nog eens een keer)?!
Misschien iets? Helaas geen bevestigings-afbeeldingen van een MINI. Als ik iets vind zal ik het posten!
Misschien kan je 'm ook aan die rand die aan de voorzijde onder het zitvlak van je stoel zit monteren! Ik heb d'r ook wel eens aan gedacht om mijn MagLite eraan vast te maken, maar nooit gedaan (misschien ooit nog eens een keer)?!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan hem ook net als bij onze vorige GT3 CS in het midden van de passagiersmat doen, benen kunnen eromheen. Hij valt lekker op is snel uit te nemen en ziet er racy uit!

- horn
- Be Mini
Bericht
hoezo hebben jullie allemaal een brandblusser aan boord? Echt het idee dat je met zo'n bussie een brandende auto uitkrijgt? heb twee keer van (te) dichtbij een brandende auto meegemaakt, maar ben gewoon gaan rennen.
eerst iedereen eruit, en daarna is het 'maar' een auto...

hoezo hebben jullie allemaal een brandblusser aan boord? Echt het idee dat je met zo'n bussie een brandende auto uitkrijgt? heb twee keer van (te) dichtbij een brandende auto meegemaakt, maar ben gewoon gaan rennen.

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- horn
- Be Mini
Bericht
van de belgen wist ik het. maar al die brabo's en limbo's hebben die verplichting toch niet? Of is het afhankelijk van je accent...snans schreef:bij ons is dat verplicht. bij wegcontrole kan men dat controleren. indien niet aanwezig=boete

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Ja, wij Nederlanders snappen wel dat je met zo'n lullig busje niets klaar maakt. Ik heb so wie so een antipathie tegen de Gendarmerie. Ze hebben altijd wel wat te piepen of slingeren je op een vette bon.
Heb idd ooit een fikbak onder m'n flatje gehad. De ramen van m'n slaapkamertje sprongen kapot en mijn haar schroeide zowat van mijn hoofd. Wat gaat dat te keer zeg.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
horn schreef:![]()

Ja, wij Nederlanders snappen wel dat je met zo'n lullig busje niets klaar maakt. Ik heb so wie so een antipathie tegen de Gendarmerie. Ze hebben altijd wel wat te piepen of slingeren je op een vette bon.
Heb idd ooit een fikbak onder m'n flatje gehad. De ramen van m'n slaapkamertje sprongen kapot en mijn haar schroeide zowat van mijn hoofd. Wat gaat dat te keer zeg.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- horn
- Be Mini
Bericht
daarbij komt dat mijn auto's verzekerd zijn. ik ga daar een beetje de amateurheld lopen spelen met mijn minipoederbusje terwijl mijn benzinetank boem zegt...
neuh, laat maar...
off topic: geldt in Belgie die regel nog dat je altijd een bepaald bedrag aan cash op zak moet hebben omdat je anders een landloper bent (genoeg om brood en pak melk te kopen ofzoiets...)?
neuh, laat maar...
off topic: geldt in Belgie die regel nog dat je altijd een bepaald bedrag aan cash op zak moet hebben omdat je anders een landloper bent (genoeg om brood en pak melk te kopen ofzoiets...)?
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- horn
- Be Mini
Bericht
kan je niet gewoon zeggen dat je een mini cooper cabrio hebt, en dat een verbanddoos en een gevarendriehoek er gewoon niet in passen?snans schreef:(net zoals gevarendriehoek en verbanddoos, waar ik hellaas nog steeds geen geschikte 'ver'bergplaats heb gevonden)

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Met die poederblusser kun je enkel een beginnend brandje onder de motorkap blussen, of voor de rokers: een stoel die in de fik gaat.
De inhoud is hier wel anders dan in de grote 6kg poederblussers (klasse ABC): er zit namelijk maagzout in (klasse BC), dus niet opeten heren of je gaat gegarandeerd de pot op
De inhoud is hier wel anders dan in de grote 6kg poederblussers (klasse ABC): er zit namelijk maagzout in (klasse BC), dus niet opeten heren of je gaat gegarandeerd de pot op

Nee hoor, dat is wat ze in Nederland "larie en apekool" noemen, maar het is wel een hardnekkig bakerpraatje dat van opa aan kleinzoon wordt doorverteld. Het zou wel een echte wet geweest zijn ten tijde van de Franse revolutie (die Fransozen toch hè).horn schreef:off topic: geldt in Belgie die regel nog dat je altijd een bepaald bedrag aan cash op zak moet hebben omdat je anders een landloper bent (genoeg om brood en pak melk te kopen ofzoiets...)?

Onze sponsors