iPhone 3GS aansluiten

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
ijvert
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

iPhone 3GS aansluiten

18 feb 2011, 11:49

Hallo Allemaal

Ik hoop dat er mini fanaten zijn die mij kunnen en willen helpen. Ik heb al heel het forum afgezocht maar kan nergens eigenlijk een makkelijke uitleg vinden hoe ik mijn iphone 3gs in mijn mini kan inbouwen , en dat hij eventueel ook op de stuur bediening werkt.
Ik heb een min cabrio uit 2005 en een iphone 3gs. Ik heb wel een nokia blue tooth bedienig maar die werk niet op het stuur . Ik lees ook over een mogelijkheid om de iphone in een armsteun te monteren is deze mogelijkheid er ook voor mijn mini.

groetjes Yvonne
Zw
Zwink

18 feb 2011, 14:24

Ik weet niet precies wat je wilt, er zijn verschillende mogelijkheden:
- autoradio incl. telefoonfuncties met bluetooth
- bluetooth carkit
- officiële mini optie voor iPod?

Persoonlijk zou ik voor draadloos (bluetooth) gaan i.p.v. bedraad (bijv. in de armleuning).

Bekend is bijv. dat veel Parrot (klik) producten de iPhone ondersteunen.

Als je meer weet wat je wilt is advies makkelijker..:wink:
Rode_Kogel
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

18 feb 2011, 23:35

Ik heb net een Brodit active houder in mijn MINI gezet. Mooie is dat de sigarettenaansteker midden onder dashboard zit, ziet de voeding bijna niet. Gebruik oude Nokia CK7W voor telefoneren, heb audiokabel besteld zodat met een draadje het muziek via AUX gespeeld kan worden.
Volgens mij is dat de simpelste oplossing.

Jouw oplossing is volgens mij kostbaar voor achteraf inbouw en vergt veel tijd om te installeren.

Suc6
Mooi rood is niet lelijk
Rocketruud
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

19 feb 2011, 10:14

Hoi,

Ik heb het zelf ingebouwd, dwz een parrot 9000i met brodit houder speciaal daarvoor en een unika interface voor de stuurbediening, het is niet moeilijk maar wel aardig wat werk, je ben zeker een halve dag bezig. Oh ja, vergeet niet de verloopkabel voor naar je radio te bestellen. Het werkt echt perfect en is ook niet heel duur, met een beetje shoppen ben je voor iets boven de 200 euro klaar.

Ik heb hier nog wat meer gepost, als je meer wilt weten, mail me maar!
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 feb 2011, 21:42

http://www.newminiclub.nl/diy.php?id=432&tag=Audio

is een DIY, mischien heb je er wat aan, ik ga nog ff verder zoeken :lol:
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 feb 2011, 22:29

http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ts-of.html

icelink zou beter werken dan een orgineel kabeltje, over aansluiten op navigatie heb ik nog weinig gevonden maar het moet wel kunnen, vraag het anders even bij een dealer na,(vragen kost niks ) mischien weten hun meer,en anders goeeed zoeken op het forum hier :lol: want ergens staat het antwoord zeker wel!
Geerth
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: iPhone 3GS aansluiten

22 mar 2011, 14:39

ijvert schreef:Hallo Allemaal

Ik hoop dat er mini fanaten....
Zelf hebben wij een Parrot setje in de mini gezet. Dit is echt perfect. Ik sluit me telefoon aan (meteen laadfunctie) en Ipod etc.
leest hij allemaal perfect uit de telefoon. Album afbeelding etc. wordt ook allemaal weergegeven tijdens het afspelen.

Indien je de telefoon niet aansluit kun je over bluetooth bellen. Ook audio is een mogelijkheid over bluetooth af te spelen, maar dit vind ik persoonlijk echt geen goede kwaliteit. Zit ook USB functie en Audio INPUT op.

Afbeelding
Afbeelding
Mini... Exciting to the very last drop.
supermario17
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

27 mar 2011, 19:00

Grote nadeel van de Parrot vind ik dat deze gebruik maakt van een eigen versterker van maar liefst (ehm) 20 watt. Ben ook aan het zoeken naar manieren om mijn iPhone (met spotify) op een mooie manier in mijn Mini te krijgen...
ijvert
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

26 apr 2011, 20:52

Allemaal bedankt voor jullie hulp

Heb een parrot 9200i met unika module in laten bouwen in mijn mini, en het werkt super

Gr.Yvon
ijvert
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

26 apr 2011, 20:53

Allemaal bedankt voor jullie hulp

Heb een parrot 9200i met unika module in laten bouwen in mijn mini, en het werkt super

Gr.Yvon

Terug naar “Interieur en audio”