Gezocht: Nieuwe Voorstoel (of geheel interieur)

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Sir. Vellinga
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Gezocht: Nieuwe Voorstoel (of geheel interieur)

10 nov 2011, 10:52

Goedemorgen,

Afgelopen weekend is er waarschijnlijk iets afgebroken in mijn bestuurders stoel, met als gevolg dat ik de stoel alleen in de achterste stand wil. Ik lig dus nu half in de mini....

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe voorstoel of een suggestie voor een oplossing.
Het betreft het grijs met zwarte hokjes achtige bekleding. (geen idee hoe ik een foto moet uploaden)

Wie kan mij hier aan helpen ?
supermario17
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:

19 feb 2012, 18:00

Ik heb laatst een setje nieuwe stoelen gekocht dus heb er twee over, de kwaliteit is niet meer geweldig (ze zijn een beetje doorgezeten) maar ik was eigenlijk van plan de naar de stort te brengen. Voor lekkere fles likeur mag je ze komen halen, scheelt mij een ritje naar de stort :) (Noord Limburg, half uurtje vanuit Nijmegen / Eindhoven).
Stuur me maar een PM als je interesse hebt.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 feb 2012, 20:05

Mss heb ik binnenkort wel een compleet interieur te koop. Leer en sportstoelen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Interieur en audio”