Ik heb een ingebouwde navigatie in mijn mini uit 2004
Het betreft een mk111 of zo iets.
Heb een parrot in laten bouwen en een update gekopieerd voor de navi.
En nu heb ik in een keer geen geluid meer.
Radio gaat wel zachter maar er is geen spraak begeleiding.
Heb de oude dvd er in gedaan waar eerst wel geluid bij zat maar het geluid doet het ook niet meer.
Ben terug geweest naar het inbouw center maar hij dacht da het daar niet aan kon liggen.
Wie kan mij helpen?
Geen geluid navigatie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je kunt het volume van de aanwijzingenmevrouw instellen in Menu / Instellingen. Werkt niet als je vriendin navigeert 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ronnie
- Nieuw Lid
Bericht
Ik heb het geluid harder en zachter proberen te zetten dan gaat het volume van de radio ook zachter.
Ik heb een andere taal geprobeerd, dat hielp ook niet.
Het is toch niet zo dat ik ergens iets aan moet vinken, de spraakbegeleiding heeft het van te voren wel gedaan.
Kan ik hem ergens resetten?
Ik heb een andere taal geprobeerd, dat hielp ook niet.
Het is toch niet zo dat ik ergens iets aan moet vinken, de spraakbegeleiding heeft het van te voren wel gedaan.
Kan ik hem ergens resetten?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je geeft aan een parrot ingebouwde te hebben...alle kabeltjes ff nalopen? is wss wel een werkje, maar mss heb je iets los gemaakt wat niet de bedoeling was...
- Ronnie
- Nieuw Lid
Bericht
Ik ben benieuwd.
Ik heb het laten doen die heb ik al gemeld en ze zouden eerst kijken wat er aan de hand kan zijn voordat ze hem helemaal uit elkaar zouden halen.GreyCooperS schreef:Je geeft aan een parrot ingebouwde te hebben...alle kabeltjes ff nalopen? is wss wel een werkje, maar mss heb je iets los gemaakt wat niet de bedoeling was...
Ik ben benieuwd.
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Hi Ronnie,
Heb je het opgelost?
Ik heb namelijk precies hetzelfde, parrot geinstaleerd en nu geen geluid meer op navi en ipodaansluiting .
In het begin werkte alles prima, alleen nu idd geen geluid meer.
Misschien toch een connector losgetrild of zoiets?
Heb je het opgelost?
Ik heb namelijk precies hetzelfde, parrot geinstaleerd en nu geen geluid meer op navi en ipodaansluiting .
In het begin werkte alles prima, alleen nu idd geen geluid meer.
Misschien toch een connector losgetrild of zoiets?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een Parrot MKi9200 en als ik via de parrot muziek luister heb ik ook geen stembegeleiding. De Parrot heeft, meen ik, een eigen versterker gedeelte en overruled het standaard systeem. Je kan, als je via de parrot luistert, ook het volume niet regelen via de radio. Bij mij tenminste niet.
Als ik radio of cd luister dan doet de stembegeleiding het wel.
Als ik radio of cd luister dan doet de stembegeleiding het wel.
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Ja klopt, dat heb ik ook , maar nu doet ie ook niks als ik geen muziek luister via de parrot.
ik heb trouwens ook de MKI9200
ik heb trouwens ook de MKI9200
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Als ik eens tijd teveel heb, haal ik alles eens los en checkt het op losse connectors.( wat ik hoop dat het is)
Vind het wel vreemd dat Ronnie precies dezelfde klacht heeft als ik.
Vind het wel vreemd dat Ronnie precies dezelfde klacht heeft als ik.
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
nav zonder geluid
bekend probleem, na vervangen van OEM radio 2003 voor later OEM model 2006 voor TCM ook geen geluid meer, tijdje mee bezig geweest om er achter te komen wat het probleem is, mogelijk ergens in het bedradingsschema. Niet op kunnen lossen helaas.
- sonny cooper s
- One wheel wonder
Bericht
Re: Geen geluid navigatie
heeft te maken met het stekkertje da in de rechter hoek zit heb het ook voorgehad is opgelost nu
- MoniqueMiniMonique
- Nieuw Lid
Bericht
Hallo, het is mij niet helemaal duidelijk, is het probleem dus oplosbaar?
En wat is nu de oplossing, heb namelijk ook dit probleem nadat er een yatour (blue tooth) module s ingebouwd.
Zie de oplossing heel graag tegemoet.
En wat is nu de oplossing, heb namelijk ook dit probleem nadat er een yatour (blue tooth) module s ingebouwd.
Zie de oplossing heel graag tegemoet.
- sonny cooper s
- One wheel wonder
Bericht
heeft u deze zelf ingebouwd ? is dat met 2 stekkers 1 gaat in de radio en andere gaat op uw kabels die in de auto zitten zo ja dan is het radio uithalen en het stekkertje dat voor nav geluid geen door verbinding heeft op de radio en moet je het uithalen en in de andere blok steken die in je radio moet ;-)
Onze sponsors