Becker Mexico 7948

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
super-ed
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

Becker Mexico 7948

29 dec 2006, 10:13

Ik las op de mmc site een stuk over het retro model van Becker. Nu weet ik nog dat ik bij mijn aanschaf er een becker radio navigatie erin wou laten plaatsen door de dealer. Dit was achteraf toch moeilijker dan verwacht in combinatie met het harman kardon systeem xodat ik nu nog steeds het origineel in de auto heb zitten. Nu leek mij de Mexico wel wat alleen is dus mijn vraag of dat tegenwoordig al wel in combinatie kan met HK systeem?? Weet iemand wat het probleem was en of het al opgelost is. Het enige nadeel is dat er geen frontlader op zit, begrijp ik hier gped uit dat cd's alleen maar te beluisteren zijn via een cd wisselaar of op ipod-achtige wijze??
Waarom vind ik vrouwelijke minirijders allemaal toch zo knap........
super-ed
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

10 jan 2007, 17:34

niemand anders dan een becker radio in combinatie met H7K syteem??
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

10 jan 2007, 17:44

Stuur eens een mailtje met gerichte vragen en typenummers van de Becker naar newministuff.com. Als Mike het niet weet, weet niemand het.

Anders misschien de vraag eens stellen op het Duitse mini2.info aangezien Becker een Duits systeem is (dacht ik).
super-ed
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

02 mar 2007, 18:17

Ik heb enkele weken geleden nog een mail gestuurd naar ministuff in engeland maar geen antwoord mogen ontvangen. :cry: Nu werkt mijn neef oa voor vogel die veel doet met becker. Hij gevraagd aan de vertegenwoordiger maar hij wist ook niet welke stekker ervoor nodig was ism haman&kardon etc.

Ook vraag ik mij af of ik mijn (multifunctionele)stuurwiel nog kan gebruiken bij deze radio?? Ik zou het zonde vinden dat ik dat niet meer zou kunnen gebruiken.....iemand een idee of dit in combinatie altijd kan of dat het afhankelijk is het type?

Terug naar “Interieur en audio”