Zoals de beschrijving al zegt:
Ik ben bezig om een Avic X1r in te bouwen, ik heb het 6 a 7 jaar geleden ook ooit al eens gedaan in een andere auto dus het snelle werk was zo gebeurd.
Nu is het echter zo dat als het contact uit staat, de radio geen stroom krijgt. Daarnaast beweegt de ruitenwisser achter 1x bij het uitzetten van het contact. Als ik de iso-stekkers loshaal is dit niet het geval, dus het komt van de Avic kabel.
Ik gebruik een iso-verloopkabel/stekkers die ik ten behoeve van een parrot heb gekocht (en wat ook altijd heeft gewerkt), het lijkt me niet dat dit de problemen mag geven.
Aangezien ik geen held ben met electriciteitsschema's en draden, is er iemand die weet wat dit probleem veroorzaakt?
Avic X1r inbouwen -> contact uit -> ruitenwisser achter aan
- Beer1970
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Avic X1r inbouwen -> contact uit -> ruitenwisser achter
Wat ik me van de AVIC kan herinneren, heeft ie een aansluiting voor de achteruitrijlamp, zodat de navigatie weet dat ie achteruit rijdt. Dat is volgens mij de enige draad die door dezelfde kabelboom loopt. Zou het daar in kunnen zitten?
Overigens heeft de AVIC deze aansluiting niet nodig, maar nogmaals... dat is lang geleden dat ik er eentje in handen heb gehad.
Overigens heeft de AVIC deze aansluiting niet nodig, maar nogmaals... dat is lang geleden dat ik er eentje in handen heb gehad.
Failure is always an option...
- niekbrabers
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Avic X1r inbouwen -> contact uit -> ruitenwisser achter
Rood en geel omwisselen was genoeg om alles goed te laten werken, maar waar nu het bewegen van de ruitenwisser vandaan kwam, geen flauw idee.
Onze sponsors