Stuurwiel gekocht; fatsoeneren?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Plaats reactie
Jevin20
Nieuw Lid
Nieuw Lid

29 mei 2018, 20:17

Beste Mini vrienden,

Ik heb een tweedehands sportstuurtje gekocht, maar nu zit ik met een probleem.
Ik heb eigenlijk niet het budget voor een fantastische Chico creatie, maar het stuurwiel ziet er niet puntgaaf uit. Zie hiervoor onderstaande afbeeldingen.

Afbeelding

Afbeelding

Nu is het zo dat ik denk dat het niet echt slijtage is. Als ik namelijk met wat vocht op het stuurwiel kom, komt de kleur weer wat meer terug. Nu is mijn vraag of jullie tips hebben? Waar kan ik dit mee reinigen... het mag natuurlijk niet uitdrogen, en ook niet glad worden...

Suggesties?

Ook ben ik op zoek naar multifunctionele knoppen en flippers voor dit stuur, met name de knoppen heb ik écht nodig!

Allemaal bedankt!
Jevin
louisvdd76
Racende reporter

30 mei 2018, 15:37

Gliptone reiniger en conditioner als
het echt leer is.
DennisHart
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

30 mei 2018, 20:05

Flippers heb je alleen wat aan als je een automaat hebt.
Knoppen komen wel eens op Marktplaats en Ebay voorbij. Zag laatst nog een kompleet stuur zonder airbag met knopjes op MP voor 75€, niet duur en zag er goed uit, hoef alleen de airbag over te zetten. Let wel dat je de goede sleepring hebt met bedrading voor de knopjes. Daarna moeten de knoppen ook geprogrammeerd worden.

Hier een kompleet met sleepring: https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr
Plaats reactie

Terug naar “Interieur en audio”