Beste Mini rijders,
Heeft iemand van jullie ervaring met het met leer bekleden van de stoelen in jullie mini's?? Zo ja? hebben jullie er ook foto's van en misschien een adres waar dit goed uitgevoerd kan worden?
Alvast bedankt,
Olaf
Stoelen bekleden
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Olaf.
In dit oude berichtje van Hans
refereert hij aan Cools in Eindhoven. Ik ken diversen die daar de stoelen hebben laten bekleden met leer en erg tevreden waren over het resultaat. Kost wel een paar centen geloof ik.
In dit oude berichtje van Hans

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik heb dat ooit is aangevraagd via de dealer en zo konden die laten overtrekken (niet met het orgineel leer van MINI) en dan was je je stoelen twee dagen kwijt, en koste iets rond de 1300 euro geloof ik.
Als je ergens goedkoper weet ik hoor het graag van je

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb geen idee of het goedkoper kan! ben ook druk opzoek! mocht ik het horen, laat ik het je meteen weten!
gr. Olaf
Originele leer van Mini/Bmw vind ik ook niet echt heel erg mooi!Jurgen schreef:Ik heb dat ooit is aangevraagd via de dealer en zo konden die laten overtrekken (niet met het orgineel leer van MINI) en dan was je je stoelen twee dagen kwijt, en koste iets rond de 1300 euro geloof ik.
Heb geen idee of het goedkoper kan! ben ook druk opzoek! mocht ik het horen, laat ik het je meteen weten!
gr. Olaf
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht 

Ik heb dit laten doen in Drongen, maar dat is wsl iets te ver voor jou
Re: Stoelen bekleden
Olaf schreef:Beste Mini rijders,
Heeft iemand van jullie ervaring met het met leer bekleden van de stoelen in jullie mini's?? Zo ja? hebben jullie er ook foto's van en misschien een adres waar dit goed uitgevoerd kan worden?
Alvast bedankt,
Olaf

Ik heb dit laten doen in Drongen, maar dat is wsl iets te ver voor jou

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
En hoe lang was je je auto kwijt?
Want drongen is nu net zo heel heel ver voor mij.
En hoeveel heb je er dan ongeveer voor betaald?Fred schreef:Ik heb dit laten doen in Drongen, maar dat is wsl iets te ver voor jou
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Fred,
ziet er mooi uit! waar ligt drongen precies? en wat heeft het gekost?
gr. Olaf
gr. Olaf
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
gr. olaf
daar heb je ook gelijk in, maar weet jij waar ik de jcw gp stoelen kan kopen? gewone jcw vind ik niet zo lekker zitten!maus105 schreef:als je toch gaat investeren(1300euro)koop dan gelijk een paar mooie leren jcw sportstoelen zien er ook nog is vet uit
gr. olaf
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben er heel tevreden mee, alleen jammer dat ik geen sportstoelen heb
Jurgen schreef:En hoeveel heb je er dan ongeveer voor betaald?Fred schreef:Ik heb dit laten doen in Drongen, maar dat is wsl iets te ver voor jou
Bedrijf is Deca in drongen, leveren heel goed werk! Prima service, ik was mijn mini zo'n week kwijt.Olaf schreef:Hey Fred,
gr. Olaf
Ik ben er heel tevreden mee, alleen jammer dat ik geen sportstoelen heb

Onze sponsors