Ik heb nu een pioneer radio met blauwe verlichting en ga een nieuwe radio(MET AMBER LICHT) met 4 kanaals versterker (audison) composet(hertz) en subwoofer(hertz) laten inbouwen nu wil ik graag advies over een een radio welke het beste bij het interieur van een mini past(graag type nummers en/of foto's) ik ben ook nog aan het twijfelen of het een radio incl carkit of externe bluetooth module word of een "gewone" radio met een parrot carkit(dan heb ik wel weer een extra lelijk parrot display in mijn mini). 15 mei komt alles in de auto
Alvast bedankt voor de moeite allemaal
groeten,
Daiel
Laatst gewijzigd door speedy op 23 apr 2008, 07:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben een pioneer radio met amber verlichting. Staat super (helaas geen foto, misschien morgen)
Van de Bleutooth Carkit is er voor mij maar 1 die echt goed is. Parrot!!!
Ingebouwd in bijvoorbeeld een pioneer radio heb ik slechte verhalen over gehoord. En een verkoper wilde mij een keer laten zien hoe het werkt. Dat lukte, maar met enorme slechte kwaliteit over de speakers. Hoge pieptonen etc.
Wij hebben zelf ook een parrot carkit in onze mini, maar dan wel de goedkoopste zonder display.
Valt bijna niet op.
ik vind een alpine CDA 9884R ook een vette radio maar kom ik inderdaad met een parrot carkit te zitten , maar heb ook slechte verhalen gehoord over radio incl. carkit .
ik ga voor deze kenwood radio met een losse parrot bluetooth module(dus de carkit bediening via de radio) een 4 kanaals audison versterker(onder de passagiers stoel), hertz compo set voor en een hertz subwoofer kistje 10 " achterin.
denk dat deze radio kwa design het beste in de mini kan ook i.v.m dezelfde kleur verlichting (alle radio's hebben bijna blauwe verlichting).
Hoop alleen wel dat de parrot bluetooth module goed synchroniseerd met een htc touch cruise (slechte verhalen over de combi parrot en htc )
Hier is een foto van de radio, geef even jullie mening over de radio A.U.B
15 maart gaat alles erin
Mooie strakke radio speedy.
Zal erg goed staan denk ik.
Alles beter dan een originele. After market zijn immers veel goedkoper en tevens veel beter.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ervaring met combi HTC en parrot heb ik zelf niet.
Een kennis van ons heeft deze combi wel, en hij is er tot nog toe erg over tevreden.
Hij heeft ook de simpelste uitvoering van de parrot (black edition, laatste uitvoering).
haha originele radio ik heb een JVC KD-NX5000 er in gestoken.. GPS, 40 gb HDD, Bluetooth met sms ondersteuning, 3,5 inch display , er kunnen ook dvd's in.... Wat er allemaal in 1 din kan ! Wel blauwe verlichting maar breekt wat af anders is het allemaal de zelfde kleur bij de nieuwe VW is de km tellercijfers toch in blauw en de rest is ook rood
ik wou ook eerst een radio die bij het interieur past .. dan ging ik gaan voor een becker, maar omdat die jvc veeel meer opties had en toch niet veel meer kost dan een becker heb ik toch maar de JVC genomen