heren en dames
ik heb mij net een mini aangeschaft maar hij mist voor mij één belangrijke optie
en dat is een middenarmsteun.
Is deze achteraf nog gemakkelijk te plaatsen of niet
we spreken hier over een mini one van 2008
MVG Jan
Middenarmsteun vraag
- Mario Smit
- Leerling Mini lid
Bericht
Hallo Jan,
Ik heb er vorige week 1 in mijn mini gezet deze is van 2004,
Ik denk dat het voor de nieuwe net zo makkelijk is als voor de oude.
Het is goed te doen en als je een originele koopt vraag dan om de inbouwhandleiding
en dan kun je hemzelf, als je een klein beetje handig bent zelf inbouwen, uurtje werk.
Als je even op armsteum zoekt bovenin het zoekgedeelte op de forumpagina
dan vindt je daar wel meer topics over.
Suc6
Mario
Ik heb er vorige week 1 in mijn mini gezet deze is van 2004,
Ik denk dat het voor de nieuwe net zo makkelijk is als voor de oude.
Het is goed te doen en als je een originele koopt vraag dan om de inbouwhandleiding
en dan kun je hemzelf, als je een klein beetje handig bent zelf inbouwen, uurtje werk.
Als je even op armsteum zoekt bovenin het zoekgedeelte op de forumpagina
dan vindt je daar wel meer topics over.
Suc6
Mario
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Hallo Mini-jan,
Volgens mij is het een eitje.
http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... ortOrder=2
102-597 $209.95
OEM Armrest - Anthracite
Note: 07-08 All Coupe
En dan deze kiezen, INSTUCTIONS
Suc6 Tijno.
Volgens mij is het een eitje.
http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... ortOrder=2
102-597 $209.95
OEM Armrest - Anthracite
Note: 07-08 All Coupe
En dan deze kiezen, INSTUCTIONS
Suc6 Tijno.
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Ebay
Op deze Ebay site staat een armsteun aangeboden. Goede en originele MINI-kwaliteit en binnen een kwartiertje gemonteerd. Schuift onder de rails van de voorstoelen, bouten weer aandraaien en klaar. Opklapbaar en (beperkte) opbergruimte....... scheelt een paar centen, toch? Ik ben al al vele maanden zeer tevreden......... Mijn MINI is van 2006 en ik weet niet of deze passend is voor de laatste MINI versie R56.......... In de URL staat wel R56 dus wie weet.......Kwestie van even mailen........
Armsteun Ebay
Bernhardt en Rohrich BMW MINI accesoires
Armsteun Ebay
Bernhardt en Rohrich BMW MINI accesoires
- wickie
- Nieuw Lid
Bericht
Heb via hen een armsteun besteld en is gewoon een origineel mini deel. Zat nog in de doos met de originele BMW/Mini stickers. Volgens mij hebbenzij de steunen voor zowel oude als nieuwe mini's.
Montage in onze 2004 mini was 15min werk. Kwestie van de voorstoelen iets losdraaien, armsteun eronder en weer vastzetten.
Montage in onze 2004 mini was 15min werk. Kwestie van de voorstoelen iets losdraaien, armsteun eronder en weer vastzetten.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Diegene van ebay is een andere. zie mijn foto in mijn gallery. (tevens even duur als je hem besteld bij de dealter
)
er zijn er twee verschillende. aar ze kunnen allebij achteraf ingebouwd worden.
Alleen heb ik ergens anders op dit forum.. (als je gaat zoeken.. naar armsteun) dat de nieuwe af fabriek (en lateringebuwde enorm piepen. of zoiets. door de wrijfing van plastic tegen elkaar.
Ik heb de oude variant ingebouwd. en het klopt zoals hierboven 15 min en klaar..
mac mini

er zijn er twee verschillende. aar ze kunnen allebij achteraf ingebouwd worden.
Alleen heb ik ergens anders op dit forum.. (als je gaat zoeken.. naar armsteun) dat de nieuwe af fabriek (en lateringebuwde enorm piepen. of zoiets. door de wrijfing van plastic tegen elkaar.
Ik heb de oude variant ingebouwd. en het klopt zoals hierboven 15 min en klaar..
mac mini
Onze sponsors