Alarm?
- hbuyck
- 4 op een rij!
Bericht
Kijk gewoon naar je plafond hé daar zit een sensor doosje op het plafond gemonteerd .. zonder het alarm staat dit doosje ernietFred schreef:Blijf in je mini zitten, sluit hem met afstandsbediening en begin dan heel wild te bewegen. Als je plots een heel luid lawaai hoort heb je alarm op je mini zitten

- paafje1986
- Leerling Mini lid
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
lijst (voor autos vanaf januari2003)
Klasse 1 - Startonderbreker
Elektrisch systeem met ten minste een dubbele automatisch inschakelende blokkering. Deze tweevoudige blokkering bevat een onderbreking van de startmotor en een andere, extra blokkering, meestal op de brandstofvoorziening. Het systeem bevat geen detectie en geen alarmering. Bij voertuigen die af-fabriek al zijn voorzien van een goedgekeurde startblokkering werkt deze op het motormanagement.
Klasse 2 - Alarmsysteem
Klasse 1 plus inbraakdetectie en alarmering (sirene).
Klasse 3 - Alarmsysteem
Klasse 2 aangevuld met een sabotagesignalering en hellingsdetectie. De sirene die voor de akoestische signalering zorgt, bevat een ingebouwde noodstroomvoorziening. De verbinding tussen de centrale en de sirene vindt plaats via een gecodeerd signaal. Als de draad tussen de sirene en de centrale wordt doorgeknipt, zal de sirene afgaan op de noodstroomvoorziening.
Klasse 4 - Voertuig volgsysteem
Klasse 1 of 3 systeem plus een voertuig volgsysteem. Deze wordt geactiveerd door een bewegingsensor of na een diefstalmelding van de eigenaar. *
Klasse 5 - Voertuig volgsysteem
Klasse 1 of 3 plus een voertuig volgsysteem. Deze wordt geactiveerd als het alarm afgaat.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb geen rood knuppeltje aan m'n stuur en ook geen box in het dak, maar als ik in de MINI ga zitten en beweeg... dan gaat het alarm wel af.
Ik heb ook van die soort 'microfoon'-achtige dingen in de linker- en rechterbovenhoek van de voorruit zitten.
Aftermarket alarm? Of hij werd in Italië zo geleverd?
Ik heb ook van die soort 'microfoon'-achtige dingen in de linker- en rechterbovenhoek van de voorruit zitten.
Aftermarket alarm? Of hij werd in Italië zo geleverd?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Bedoel je soms dat je de auto wel wilt afsluiten, maar niet op het alarm met hellingsdetectie wilt zetten? Dat is heel handig op de boot naar Engeland (of trein).
Gr, Marcel
Onze sponsors