Na 5 jaar hondenharen uit de achterbank van mijn huidige mini te hebben gezogen, willen we voordat we de nieuwe clubman krijgen hier een oplossing voor zien te vinden.
Heb ooit eens een mini-mailing gekregen met daarin afgebeeld een hoes voor de achterbank die aan de kopsteunen van de achterbank bevestigd werd. Deze kunnen we niet meer vinden op de mini-site.
Ik neem aan dat we niet de enige hondenbezitters zijn met een mini, dus heeft iemand een idee of oplossing
voor dit probleem?
Alvast bedankt!
Hondenhoes voor achterbank
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Welkom en veel plezier met de nieuwe Clubman.
Klopt wat Marss hierboven schrijft. Cooperdriver heeft de originele MINI-hoes.
Hier een plaatje uit zijn Gallery:

Groetjes,
Ron
Klopt wat Marss hierboven schrijft. Cooperdriver heeft de originele MINI-hoes.
Hier een plaatje uit zijn Gallery:

Groetjes,
Ron
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Welkom,
Check de be site van Mini : http://www.mini.be/be/nl bij originele accessoires-clubman-luggage&leisure

En niet speciaal voor de clubman geloof ik maar toch:
http://www.mossmini.com/Browse/PlateMen ... onentID=14
Tijno.
Check de be site van Mini : http://www.mini.be/be/nl bij originele accessoires-clubman-luggage&leisure

En niet speciaal voor de clubman geloof ik maar toch:
http://www.mossmini.com/Browse/PlateMen ... onentID=14
Tijno.
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij kost een paar Euries maar hij is het geld zeker waard met 2 beardies.
De hoes is ook in gedeeltes te monteren. (bestaat uit 2 gedeelten) bijvoorbeeld alleen het achtercompartiment, dus de achterzitting is dan gewoon opgeklapt.
Wij hebben ook nog een hoes voor alleen de achterbank, deze hebben we al een tijd geleden (toen ik de R50 nog had) bij de Discus gekocht (dierenzaak).
Re: Hondenhoes voor achterbank
@Mikey: Zoals Marss en MiniBeardie al geantwoord hebben, wij hebben inderdaad zo'n hoes en hij bevalt uitstekend.Mickey schreef:Na 5 jaar hondenharen uit de achterbank van mijn huidige mini te hebben gezogen, willen we voordat we de nieuwe clubman krijgen hier een oplossing voor zien te vinden.
Heb ooit eens een mini-mailing gekregen met daarin afgebeeld een hoes voor de achterbank die aan de kopsteunen van de achterbank bevestigd werd. Deze kunnen we niet meer vinden op de mini-site.
Ik neem aan dat we niet de enige hondenbezitters zijn met een mini, dus heeft iemand een idee of oplossing
voor dit probleem?
Alvast bedankt!
Hij kost een paar Euries maar hij is het geld zeker waard met 2 beardies.
De hoes is ook in gedeeltes te monteren. (bestaat uit 2 gedeelten) bijvoorbeeld alleen het achtercompartiment, dus de achterzitting is dan gewoon opgeklapt.
Wij hebben ook nog een hoes voor alleen de achterbank, deze hebben we al een tijd geleden (toen ik de R50 nog had) bij de Discus gekocht (dierenzaak).
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij wordt dat elke week je autoramen vanbinnen wassen!coendek schreef:wat een vette hoes zeg!!! je zou er bijna een hond voor nemen!!!

- maus105
- Bonkey
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Al een oude topic maar toch, ik vond deze op de Mini website.
Bij de essentials

Price: € 59,00
Five-In-One Cover
Art. No.: 80 16 0 414 755
Multifunction blanket: tarpaulin, poncho, sleeping bag, picnic blanket, blanket. Eyes on all four corners with straps for various purposes. Bag: for storing blanket, can also be used as a cushion. Colour: Black/White Chequered. Material: 100% polyester and polyester fleece. Size: 185 x 150 cm (L x W).
Blijft het wel lekker netjes binnen
Bij de essentials

Price: € 59,00
Five-In-One Cover
Art. No.: 80 16 0 414 755
Multifunction blanket: tarpaulin, poncho, sleeping bag, picnic blanket, blanket. Eyes on all four corners with straps for various purposes. Bag: for storing blanket, can also be used as a cushion. Colour: Black/White Chequered. Material: 100% polyester and polyester fleece. Size: 185 x 150 cm (L x W).
Blijft het wel lekker netjes binnen

Onze sponsors