Hey minirijders,
Ik heb even een vraagje, Ik loop met het idee om andere velgen voor mijn mini te gaan kopen! Heb nu de JCW R95 18 inch. Nu weet ik alleen niet of ik weer 18 zal kopen of toch voor 19 zal gaan! Wat vinden jullie??
Heeft iemand ervaring met 19 inch velgen en heeft iemand foto's van mini's met 19 inch velgen!
Hoor en zie jullie reactie graag!
Gr. Olaf
Andere velgen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Verkoop je je oude?
Re: andere velgen
Je voelt hem al aankomen!Olaf schreef:Hey minirijders,
Ik heb even een vraagje, Ik loop met het idee om andere velgen voor mijn mini te gaan kopen! Heb nu de JCW R95 18 inch. Nu weet ik alleen niet of ik weer 18 zal kopen of toch voor 19 zal gaan! Wat vinden jullie??
Heeft iemand ervaring met 19 inch velgen en heeft iemand foto's van mini's met 19 inch velgen!
Hoor en zie jullie reactie graag!
Gr. Olaf

Verkoop je je oude?

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
gr. Olaf
Ja waarschijnlijk wel, maar kan nog wel eventjes duren voordat ik ze daadwerkelijk ga vervangen! Maar zal het onthouden!!MaVaEe schreef:Je voelt hem al aankomen!![]()
Verkoop je je oude?
gr. Olaf
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Kan ik mn spaarrekening eerst ff wat voller krijgen!
Doe maar rustig aan hoor!Olaf schreef:Ja waarschijnlijk wel, maar kan nog wel eventjes duren voordat ik ze daadwerkelijk ga vervangen! Maar zal het onthouden!!

Kan ik mn spaarrekening eerst ff wat voller krijgen!

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
gr.
oow jammer heb net de veren besteld in de groupbuy! haha dan wordt het denk ik toch maar 18 !!BigD schreef:Nou zover ik weet is hier niemand met 19'' volgens mij zijn er wel mensen die eraan hebben gedacht maar niet hebben gedaan. Mij lijkt het heel vetmaar met 19'' kan je geen verlaging hebben geloof ik.
Greetz BigD
gr.
- RUSOR
- 4 op een rij!
- maus105
- Bonkey
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
19" kan prima, en je kan hem ook nog een stukje verlagen.
alleen dan wordt rijden wel een hel! Proberen op asfalt te blijven.
iDD
alleen dan wordt rijden wel een hel! Proberen op asfalt te blijven.
iDD
Onze sponsors