Op welke banden zou jou keus vallen mbt deze velgen? Hier heb ik nl nog niet zo veel verstand van, waar moet je zoal op letten?maus105 schreef:het zal echt geen rotzooi wezen ofzo,maar het zal niet te vergelijken zijn met de echte hartge velgen.meestal is je banden keuze belangrijker
Wie kent deze velgen?
- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
- kevinmini
- Nieuwsgierig
Bericht
Als je er normaal mee omgaat en ze ewoon netjes bijhoudt is er niks mee aan de hand, en bespaar je gewoon veel geld.
Wat veelal het geval is bij replica's, is dat het materiaal waar de velg uit bestaat van een iets mindere kwaliteit is ten opzichte van het origineel, waarschijnlijk is het materiaal iets zachter. Ook zijn ze anders afgelakt waardoor beschadigingen sneller zichtbaar zullen zijn.Tristan schreef:NICE!!!![]()
Heeft iemand toevallig ervaring met de kwaliteit van replica's?? Ik vind ze namlijk wel
de moeite waard om onder mn toekomstige mini te plaatsen. FF kijken of ik dat direct
via de dealer kan regelen.
Als je er normaal mee omgaat en ze ewoon netjes bijhoudt is er niks mee aan de hand, en bespaar je gewoon veel geld.
- MINI Mouse
- Nieuwsgierig
Bericht
ja dus, vandaag eindelijk prijsopgaaf gekregen
€ 3.236,80 (inclusief banden, geen run-flat)
(laat maar zitten......)
Wel jammer
Eeeehmmaus105 schreef:duur?

(laat maar zitten......)
Wel jammer

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Als ik al een velg zou kapot rijden koop ik gewoon een nieuwe.
Bij wheels online 750€ zonder banden, trek daar nog eens de btw uit en ik heb ze voor 630€
Die prijs had ik ook ongeveer gekregen, bij mij worden het hoogst waarschijnlijk replica's.MINI Mouse schreef:Eeeehmmaus105 schreef:duur?ja dus, vandaag eindelijk prijsopgaaf gekregen
(laat maar zitten......)
Wel jammer
Bij wheels online 750€ zonder banden, trek daar nog eens de btw uit en ik heb ze voor 630€

- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Kijk ... en dat maakt de boel dus alweer een stuk interessanterjbcola schreef:Die prijs had ik ook ongeveer gekregen, bij mij worden het hoogst waarschijnlijk replica's.MINI Mouse schreef:Eeeehmmaus105 schreef:duur?ja dus, vandaag eindelijk prijsopgaaf gekregen
(laat maar zitten......)
Wel jammer

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Dit kreeg ik enkele weken geleden, heb hem daarna nog de vraag gesteld welke de prijs was zonder banden en heb geen antwoord meer gekregenBeste,
ik kreeg uw aanvraag binnen via Hartge Duitsland.
Wij doen de invoer en de verdeling van Hartge voor België.
37 50 1225 Hartge Union Jack wielset 7.5 x 18 ET 43
met banden 225 35 ZR 18
Prijs : 2468 € + BTW
Transportkosten: 100 € + BTW
Wielsets worden uitgerust met Pirelli of Continental banden.
Op aanvraag kunnen Runflat gemonteerd worden mits toeslag.
Levertermijn is ongeveer een tweetal weken.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel zeker niet om mij te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Danny De Koninck

Onze sponsors