Gezocht: leuke, stoere, mooie velgen!!

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Minni
One wheel wonder
One wheel wonder

Gezocht: leuke, stoere, mooie velgen!!

30 mar 2008, 22:55

Hallo allemaal,

Nieuw op het forum. Vandaag voor het eerst meegereden met de Motor on Coentje tocht en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad!
De hele dag vlinders in de buik van al die super lieve snoepjes op de weg! Ze zijn allemaal zo ontzettend mooi!
En ook veel ''bommen'' op wielen zeg! Wat een beesten! :shock:

De mensen die dus vandaag aanwezig waren en die ons hebben opgemerkt, zullen vast gedacht hebben '' kan een Mini zo standaard??????'' :D
(We hebben dan wel, heel orgineel, een zwart grilletje, dat hebben er volgens ons niet veel zoals we hebben gezien)
We hebben namelijk nog steeds niks aan onze Minni gesleuteld. Laten we maar zeggen dat het een ''laatbloeier'' is.
We zijn al een tijdje opzoek naar leuke velgen. Ik vind de ''worst'' velgen erg leuk, maar een set velgen met lekker wat spaken vinden we ook super, maar het moet wel redelijk comfortabel blijven rijden hoor!
Heeft iemand een velgen-tip voor onze Mini One (2002) Indi Blue????
We hebben vandaag wel een Mini Cooper (S?) gezien in die hele lichte kleur blauw die had van die onwijs mooie spaakvelgen. Van wie o wie is deze Mini met kenteken 57-JP-DX??
Deze Mini heeft als het goed is een wit dak?!?!
Die velgen vinden we ontzettend mooi, en vragen ons dus af; waar,wat en hoeveel?

We hopen dat jullie ons wat leuke tips kunnen geven over velgen, en wellicht ook over chip tunen, blinderen, verlagen, spoilers en bumpers??????

Alvast ontzettend bedankt!

(Ik zal zo snel mogelijk een foto op het forum zetten van de velgen die ik bedoel en van ons snoepje :mrgreen: )

Groetjes Maureen en Robert-Jan
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 23:09

Kwiebje!

Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 23:17

Hoi maureen,

Dat is mijn MINI Cooper S die je hebt gezien. Volgens mij heb ik jou ook zien lopen samen met je vriend. Had jij een blauwe jas aan met spijkerbroek ?

Heb je volgens mij wel even naar me velgen zien kijken. Dit zijn 18 inch velgen i.c.m verlaging. Ik vind het een compliment om te lezen dat je ze mooi vind.

Als je wilt kan ik je wel een adresje geven waar je die velgen nog kunt kopen.
Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag.
Minni
One wheel wonder
One wheel wonder

30 mar 2008, 23:25

Hallo Kwiebje,

Ja dat waren wij. We vinden de velgen echt zeer mooi!
Rijd het ook een beetje? Bij Renova raadde ze ons aan om max. 17 inch eronder te doen.. I.v.m comfort.
Ik zou graag willen weten waar je ze vandaan hebt! Dan kunnen we eens gaan kijken!

Alvast heel erg bedankt!

Gr Maureen en Rob
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2008, 23:37

Renova raad jullie natuurlijk origineel MINI OEM aan. Daar verdienen zij natuurlijk weer wat op.
Wanneer jullie gaan kijken voor 18 inch met Non-runflat banden valt het met het comfort wel mee.
Het is iets stugger dan 17 inch maar wanneer jullie runflat banden gewend zijn zal dit voor jullie juist comfortabeler rijden. Zeker als je in een kuil rijd.
Maar drempels vormen zonder verlaging zeker geen obstakel meer :D:D

Afbeelding
Zie hoogte.

Ik ben er zelf zeer tevreden over. Het is ook een goede set overigens. Kan wel tegen een stootje.
De foto zoals Peter gepost heeft is met verlaging.

Zal jullie ff een pmmetje sturen met het adres waar je ze eventueel nog kunt halen en een mooie prijs kunt bedingen.

Terug naar “Exterieur”