700 euro?? dit is waarschijnlijk voor algemeen. Als je op je groene kaart kijkt dan zit er waarschijnlijk een formulier bij wat te doen bij ruitschade.
hierop staat dan ook een apart eigen risico voor ruitschade
Carglass
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Vandaag is mijn voorruit vervangen door Carglass op lokatie, en ik moet zeggen, uitstekende service! Heb meteen nieuwe a-stijlen gekregen en nieuwe bovenrand. De ruit zit er goed in verder en heb ook nog enkele tips meegekregen over mijn auto.
Voor mijn voorruit een nieuw begin dus! Kan niet meedelen in de slechte ervaringen met Carglass.
Voor mijn voorruit een nieuw begin dus! Kan niet meedelen in de slechte ervaringen met Carglass.
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Verwarmde en regensensor in de voorruit
Bij BMW kreeg ik te horen altijd de voorruit te vervangen bij de dealer als je over een regensensor en een verwarmde voorruit in je MINI beschikt. Ondanks dat deze ruiten al een extra sterke laag hebben om de kans op steenslag te verminderen heb ik al 1 keer een nieuwe ruit moeten vervangen. Bij mijn vorige MINI heb ik zowel bij AutoTotaal glas als bij CarGlass zeer slechte ervaringen gehad. Nee, ik ga voortaan naar de dealer en de verzekering vergoed toch alles bij mij. Liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit zoals bij CarGlass en AutoTotaal glas.
Voor de echte autobanden ga ik ook naar een autobanden speciaalzaak en niet naar een QuickFit etc. Brood haal je ook bij de bakker en niet in de supermarkt. Maar goed dat is mijn ervaring en mening.
Voor de echte autobanden ga ik ook naar een autobanden speciaalzaak en niet naar een QuickFit etc. Brood haal je ook bij de bakker en niet in de supermarkt. Maar goed dat is mijn ervaring en mening.
Onze sponsors