Ik wilde net de kofferklep greep voorzien van ledjes. De strip is los gemaakt en bij het omdraaien van de strip schoot de stekker los. Hierdoor viel de klep in het slot. Is er een manier om de klep weer te openen zodat ik het paneel los kan schroeven en alles weer los kan maken.
En er zit geen kofferklep koord onder mijn bank. Hier heb ik al naar gezocht.
Wie o wie kan me helpen anders wordt het toch priegelen denk ik.
Probleem kofferbak klep
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb al gekeken maar ik kan niet bij die schroeven komen om het paneel los te schroeven. Die zitten net aan de buitenkant volgens mij. Morgen maar eens een lang tangetje kopen of lenen en even voor gyneacoloog gaan spelen. Dat vak heb ik allang willen uit oefenen
:D
Hopelijk is het snel gefixt!

Hopelijk is het snel gefixt!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bas als je de banken neer kunt klappen zie je de haak vd achterklep zitten.
Vgl mij moet het mogelijk zijn met een schroevendraaier het "pal"gedeelte terug te duwen zodat je achterklep ontgrendeld want zo werkt het principe vh trekkoord vgl mij ook.
Het kabeltje vd buitenkant terug vissen zal denk ik lastig worden want dat ding is maar heel kort.
Dit zal wel goed gaan als je de achterklep openkrijgt. Binnenpaneel is zo los.
Vgl mij moet het mogelijk zijn met een schroevendraaier het "pal"gedeelte terug te duwen zodat je achterklep ontgrendeld want zo werkt het principe vh trekkoord vgl mij ook.
Het kabeltje vd buitenkant terug vissen zal denk ik lastig worden want dat ding is maar heel kort.
Dit zal wel goed gaan als je de achterklep openkrijgt. Binnenpaneel is zo los.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 16 jan 2009, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Bas,
Je moet je achterbank (zit gedeelte) optillen en dan zie een draad met een ring. Als je hier aan trekt dan klikt de achterklep los. Let op, je moet wel met zijn 2en zijn. Op het moment dat de ene aan de ring trekt moet de ander de achterklep open doen. Ik heb exact hetzelfde voor gehad. Je moet dus niets slopen!
Frank
Je moet je achterbank (zit gedeelte) optillen en dan zie een draad met een ring. Als je hier aan trekt dan klikt de achterklep los. Let op, je moet wel met zijn 2en zijn. Op het moment dat de ene aan de ring trekt moet de ander de achterklep open doen. Ik heb exact hetzelfde voor gehad. Je moet dus niets slopen!
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Probeel opgelost!!
Wat heb ik nu gedaan. Heb de hoedenplank met een beetje duwen en trekken er uit kunnen halen. Daarna heb ik de bank plat gelegd en toen kon ik zien dat de schroeven van het paneel van de binnenklep bereikbaar waren. Dus die heb ik los gedraaid en toen kon ik het paneel los trekken. Toen heb ik de greep aangesloten op het stekkertje en voila de klep ging open
:D
Toen het stekkertje weer aangesloten met wat tape er om heen zodat hij vervolgens niet meer zo makkelijk los kan schieten. Paneel weer terug geschroefd en greep verder vast gemaakt. En klaar was ik.
Al met al zo gepiept!
@ killerbee; Heb geen ring zien zitten. Bedoel je dat koord toevallig? Dat schijnt een optie geweest te zijn.
Maargoed het is weer geregeld en vanavond zal ik ook even een plaatje posten van hoe de ledjes branden
Wat heb ik nu gedaan. Heb de hoedenplank met een beetje duwen en trekken er uit kunnen halen. Daarna heb ik de bank plat gelegd en toen kon ik zien dat de schroeven van het paneel van de binnenklep bereikbaar waren. Dus die heb ik los gedraaid en toen kon ik het paneel los trekken. Toen heb ik de greep aangesloten op het stekkertje en voila de klep ging open

Toen het stekkertje weer aangesloten met wat tape er om heen zodat hij vervolgens niet meer zo makkelijk los kan schieten. Paneel weer terug geschroefd en greep verder vast gemaakt. En klaar was ik.
Al met al zo gepiept!
@ killerbee; Heb geen ring zien zitten. Bedoel je dat koord toevallig? Dat schijnt een optie geweest te zijn.
Maargoed het is weer geregeld en vanavond zal ik ook even een plaatje posten van hoe de ledjes branden

- Killer-Bee
- Mod virus alert!
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb het als escape kunnen gebruiken. Was toch handig.
Frank
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
Onze sponsors