Hallo,
ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Mini Cooper S in de kleur Dark Grey.
De Mini is voorzien van het chroom exterieur pakket.
Ik twijfel over de spiegels.
Heeft iemand een vergelijkbare Mini Cooper S (chroom exterieur) maar dan met de spiegels in carrosseriekleur?
En kun je dan een fotootje plaatsen?
Alvast bedankt.
Chroom spiegels t.o.v. carrosseriekleur
- tour-d
- One wheel wonder
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
tour-d
Welkom bij de club!
Het is gebruikelijk dat ieder nieuw lid een profiel aanmaakt en zich voorstelt. Niet gewoon even snel lid worden en dan maar rap een vraag stellen...
Ik zelf heb dezelfde auto met chrome kappen. Persoonlijk vindt ik het wel mooi maar het blijft persoonlijk. Lekker je eigen bakkie met je eigen smaak bouwen. Een wagentje met de spiegelkappen in Dark Grey heb ik nog nooit gezien dus origineel is het zeker!!
Succes!
Greetz, Hans....
Welkom bij de club!
Het is gebruikelijk dat ieder nieuw lid een profiel aanmaakt en zich voorstelt. Niet gewoon even snel lid worden en dan maar rap een vraag stellen...
Ik zelf heb dezelfde auto met chrome kappen. Persoonlijk vindt ik het wel mooi maar het blijft persoonlijk. Lekker je eigen bakkie met je eigen smaak bouwen. Een wagentje met de spiegelkappen in Dark Grey heb ik nog nooit gezien dus origineel is het zeker!!
Succes!
Greetz, Hans....

!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
Onze sponsors