Aha, ik dacht dat de spatborden werden meegeleverd. Foutje.
THX Marc.
Dan maar los bij de dealer bestellen. Zit er dan die structuur meuk al op of zijn ze glad?
Aero Kit info...
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
X2WoK schreef:Zijn deze randen niet in de primer te krijgen???
ik wil de randen nl in kleur...
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- pointman
- Mod virus alert!
Bericht
De wielkastranden zijn niet anders te verkrijgen als die er op de Mini zitten, ik heb ook gezocht naar deze in de primer maar helaas
Het spuiten van deze randen is goed te doen en het werk viel de spuiter erg mee, het resultaat is mooi en erg strak

Hey Wok en Pieter,WoK schreef:Zijn deze randen niet in de primer te krijgen???
ik wil de randen nl in kleur...
maar de spuiter raad t niet aan (je zal hobbels zien bij de bevestigingspunten en anders is de kans dat dit gebeurt groot)
De wielkastranden zijn niet anders te verkrijgen als die er op de Mini zitten, ik heb ook gezocht naar deze in de primer maar helaas

Het spuiten van deze randen is goed te doen en het werk viel de spuiter erg mee, het resultaat is mooi en erg strak
- Donstil
- Nieuwsgierig
Bericht
ik zit ook sterk te twijfelen of ik naar de aero kit wil.
het ziet er 200x mooier uit, maar ik heb geen zin de hele cooperS uitlaat te gaan vervangen.
zijn er mensen hier die de aerokit hebben met de standaard S uitlaat?
(als er mensen iets weten voor aero bumpers in chilli red, contact me
)
het ziet er 200x mooier uit, maar ik heb geen zin de hele cooperS uitlaat te gaan vervangen.
zijn er mensen hier die de aerokit hebben met de standaard S uitlaat?
(als er mensen iets weten voor aero bumpers in chilli red, contact me

- Bashy
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb 2 stekkerhulzen (61 13 8 365 340) te weinig besteld. Ik zal zo ook ff checken of ik wel genoeg draden heb. Waar heb je overigens die moeren voor nodig?
Zojuist de onderdelen opgehaald. De rode sidemarkers kosten EUR 6,82 ex. BTW ps.Bashy schreef:Vandaag met dank aan Gerard van Renova de volgende onderdelen besteld om de side markers te laten branden:
4x 61 13 0 005 199 (Stekkers)
2x 61 13 8 365 340 (Stekkers)
4x 51 41 8 176 418 (Moeren/schroeven) (stond voorheen bekend als bestelnummer 51 41 0 143 406)
1x 63 14 7 165 871 (Seitenmarkierungsleuchte Rot, hinten links)
1x 63 14 7 165 872 (Seitenmarkierungsleuchte Rot, hinten rechts)
1x 51 12 0 152 925 (beugel Aerokitachterbumper)
Hoop dat ik alles heb nu zo, ben benieuwd!
Ik heb 2 stekkerhulzen (61 13 8 365 340) te weinig besteld. Ik zal zo ook ff checken of ik wel genoeg draden heb. Waar heb je overigens die moeren voor nodig?
- Peter Visser
- Enthousiast
Bericht
Volgens mij moet je ook nog de kentekenplaathouder bestellen. Bij mij zit alleen de US kentekenhouder erbij.
Moet alleen nog een goede spuiter vinden... (voor niet al te veel geld..
)
Gr,
Peter
Moet alleen nog een goede spuiter vinden... (voor niet al te veel geld..

Gr,
Peter
Onze sponsors