Zwarte of zilveren koplampen?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.

Zwart of Zilveren Koplampen?

zwart
16
94%
zilveren
1
6%

Totaal aantal stemmen: 17
Ri
Rini

27 apr 2009, 23:06

Als iedereen voor zwart ga, ga ik voor zilver.

Nee hoor, ook zwart natuurlijk :lol:
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2009, 11:09

sharpsafer schreef:nee deze past niet, de lampen die er in zitten hebben een H1 fitting.
Ik heb toen een setje pilot's besteld maar moest toch was frees werk aan de unit doen om de lamp te kunnen doen passeren.
dus een inbouw xenonkit met H1 fitting zou wel lukken?
welke lampen zitten erbij xenon of halogeen?
mikkie23
Be Mini
Be Mini

28 apr 2009, 11:13

Coen schreef:Zwart, maar dan zou ik de ringen binnenin ook zwart spuiten.
ik zat er sowieso aan te denken om alles wat zwart is aan de binnenkant om dat hoogglans zwart te spuiten.
Zelfde kleur als mijn dak. en idd zou ik dan ook die zilveren ringen mee kunnen spuiten.
maar moet eerst kijken of ik ze open kan krijgen. Jij had toch zelf de achter lichten gespoten? Dat staat trouwens ook nog op mijn programma :D

Op moment ben ik een aanvraag aan het doen voor een groupbuy. Waarschijnlijk komt de prijs dan onder de 189,- euro te liggen. als dat gaat lukken start ik een topic in groupbuy en laat ik het hier nog wel even weten.... Zijn er mensen die ook deze lichten willen? zilver of zwart dat maakt dan niet uit! ik ga voor de zwarten in ieder geval! :D
sharpsafer
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 apr 2009, 14:49

ulyss schreef:
sharpsafer schreef:nee deze past niet, de lampen die er in zitten hebben een H1 fitting.
Ik heb toen een setje pilot's besteld maar moest toch was frees werk aan de unit doen om de lamp te kunnen doen passeren.
dus een inbouw xenonkit met H1 fitting zou wel lukken?
welke lampen zitten erbij xenon of halogeen?
Halogeen standaard, maar als je H1 xenon's wil inbouwen zal je toch wel wat dremel werk aan de fitting moeten doen anders kunnen de lampen niet passeren

Terug naar “Exterieur”