Hallo dan,
De remmetjes van onze MCS (2003-4) zijn bijna versleten...... Nu wil ik ze graag een beetje upgraden, betere schijven en blokken, maar geen race-spul.... Ik heb al een beetje rondgekeken op internet en kwam wel wat spul tegen. Mintex schijven en blokken op Ebay tegen een mooie prijs. Mijn bandenboer had Brembo schijven en Girling blokken.
Graag hoor ik van jullie ook nog wat tips!
Thanx!
Mario
Nwe Remmen MCS (R53)
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prima voor sportief weggebruik
Re: Nwe Remmen MCS (R53)
Er staat een JCW setje te koop op MP.Bsim67 schreef:Hallo dan,
De remmetjes van onze MCS (2003-4) zijn bijna versleten...... Nu wil ik ze graag een beetje upgraden, betere schijven en blokken, maar geen race-spul.... Ik heb al een beetje rondgekeken op internet en kwam wel wat spul tegen. Mintex schijven en blokken op Ebay tegen een mooie prijs. Mijn bandenboer had Brembo schijven en Girling blokken.
Thanx!
Mario

- Deniz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Nwe Remmen MCS (R53)
Setje is inmiddels van mijwerner schreef:Er staat een JCW setje te koop op MP.Bsim67 schreef:Hallo dan,
Thanx!
Mario

Onze sponsors