Ik ben op zoek naar een bonnet Strip set wit met een zwart randje voor mijn Cooper S Electric Blue.
Weet iemand waar ik die het beste kan halen/bestellen.
Groetjes Mark
Gezocht Bonnet Strip Wit met Zwarte rand
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Weet je zeker dat je witte strepen wilt ? Ik vind dat dat een EB zo licht maakt.
Bij BadSmini kan je alle kleuren die je kan opdromen bestellen. En ook nog eens met of zonder de zwarte randen eromheen.
iDD
Bij BadSmini kan je alle kleuren die je kan opdromen bestellen. En ook nog eens met of zonder de zwarte randen eromheen.
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het wel mooi, maar een EB S-je zonder striping is ook erg mooi.MarkG schreef:Wat voor combi had jij in gedachten dan?iDarkDesign schreef:Weet je zeker dat je witte strepen wilt ? Ik vind dat dat een EB zo licht maakt.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind die witte striping op een EB best te pruimen, maar dan wel met zwarte rand en wat driving lights. Donkerblauw is op zich geen slecht idee maar gaat misschien niet zo mooi staan bij een wit dak.
De dealer heeft maar één soort striping. Bij BadSMini kun je b.v. je striping door laten lopen tot aan het raam, of over de bumper.
De dealer heeft maar één soort striping. Bij BadSMini kun je b.v. je striping door laten lopen tot aan het raam, of over de bumper.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
wit met rode lijnen of rood met witte lijnen (als je een S hebt, dan kan je nl de rode S accentueren) Of inderdaad donkerblauw. Of donkerblauw en rood! Heel mooie combi met EB en net ff wat anders!
iDD
iDD
Onze sponsors