Beste mensen,
Klopt het dat de verwarmde buitenspiegels van de R53 niet in zijn te klappen?
Of zijn die van mij wellicht de enige?
Alvast bedankt,
Verwarmde buitenspiegels
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die van ons zijn wel verwarmbaar volgens mij, maar daar hebben we geen knoppie voor
... Kan dat?
Inklappen = klap er tegenaan geven! (dus niet elektrisch...
)
Dan heb je nog een knopje bij de verstelling zitten (tussen de stoelen en de evt stoelverwarming) dacht ik... en die is voor de inklapfunctie?!?
Of praat ik onzin?

Inklappen = klap er tegenaan geven! (dus niet elektrisch...

Dan heb je nog een knopje bij de verstelling zitten (tussen de stoelen en de evt stoelverwarming) dacht ik... en die is voor de inklapfunctie?!?
Of praat ik onzin?

- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi,
Ik heb ook het chilli-pakket op m'n Mini zitten,de spiegels moet je gewoon handmatig naar binnen duwen en bij mij zijn de spiegels altijd verwarmd als het contact aanstaat,dus ook als ik de achterruit verwarming niet gebruik..Geen idee of dat de bedoeling is
Groetjes Daaan
Ik heb ook het chilli-pakket op m'n Mini zitten,de spiegels moet je gewoon handmatig naar binnen duwen en bij mij zijn de spiegels altijd verwarmd als het contact aanstaat,dus ook als ik de achterruit verwarming niet gebruik..Geen idee of dat de bedoeling is

Groetjes Daaan
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
IK heb een R56 en ik heb de elektrische versie. Ik draai aan het knopje om de spiegels te verstellen om ze omhoog te laten klappen en nogmaals draaien om ze weer terug te laten draaien...
Wellicht op de R53 eenzelfde soort actie noodzakelijk?
Wellicht op de R53 eenzelfde soort actie noodzakelijk?
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Als je electrisch inklapbare spiegels hebt, dan zit er links naast de schuifschakelaar voor de links-rechtskeuzespiegel een knopje waarmee je ze inklapt. Oja, het was, en is nog steeds, een optie; dus zit niet op elke MINI.
Je kunt ze natuurlijk wel met de hand inklappen; "bruut", maar wel beheerst, duwen richting raam.
Effe plaatje geleend van Motoringfile van die schakelaar:

Je kunt ze natuurlijk wel met de hand inklappen; "bruut", maar wel beheerst, duwen richting raam.
Effe plaatje geleend van Motoringfile van die schakelaar:

Onze sponsors