Chrome omlijsting Cooper S grill

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Chrome omlijsting Cooper S grill

12 sep 2006, 23:37

Ik heb een cooper s van voor de facelift, nu viel me laatst het volgende op:
Het model van voor de facelift heeft een andere chrome omlijsting dan die van na de facelift. Ik heb ze voor het gemak maar even wat duidelijker gemaakt op de foto's.

voor
Afbeelding

na
Afbeelding

Nu vraag ik me af of de nieuwe omlijsting past op mijn cooper s, want ik vind deze een stuk mooier, doordat hij wat strakker is. Het is dan wel een klein detail, maar daar let ik juist op.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

12 sep 2006, 23:41

Ik weet niet of het zo te verwisselen is, maar ik vind die van na de facelift ook een stuk mooier.
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 sep 2006, 00:00

Hmm er moet volgende week toch een nieuwe voorruit worden geplaatst, dus dan ga ik gelijk vragen wat ze kosten, probeer ik het er zelf wel in te krijgen. Dit moet ik zelfs kunnen.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 00:50

kaya schreef:Hmm er moet volgende week toch een nieuwe voorruit worden geplaatst, dus dan ga ik gelijk vragen wat ze kosten, probeer ik het er zelf wel in te krijgen. Dit moet ik zelfs kunnen.
Geloof me, makkie. Kost je even wat tijd, maar moeilijk is het niet. Denk dat je gezien de arbeidskosten bij de garage het beter zelf kan doen.
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

13 sep 2006, 01:29

ze past en idd toch redelijk wat werk, voor dat ondergrilletje moet je voorbumper er af, maar is.. als je wat handig bent gemakkelijk zelf te doen hoor :)

bij de dealer zal dit redelijk wat werkuren kosten :?

grtz :wink:
Cooper Checkmate
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2006, 10:04

Dave C schreef:ze past en idd toch redelijk wat werk, voor dat ondergrilletje moet je voorbumper er af, maar is.. als je wat handig bent gemakkelijk zelf te doen hoor :)

bij de dealer zal dit redelijk wat werkuren kosten :?

grtz :wink:
Die onderbumper eraf halen is ook niet zoveel werk. Gisteren nog gedaan met erik die zichzelf weer eens een veel te dik cadeau gedaan heeft :D
Heb ze bij mij ook wel eens eraf gehad. (heb nu ook de gladde versie) Kan me niet heugen dat ik daar de bumper ervoor aangeraakt heb. Gewoon ff trekken (met enige voorzichtigheid)> De meeste zijn ook geplakt en dan wordt het ff lastig. Het is allemaal te doen. Tork en kruiskop nodig en wat tijd. Succes. Do it yourself uitprinten is misschien nog een tip als je niet zoveel vertrouwen in je linkerhanden hebt... :)
Black Berliner
4 op een rij!
4 op een rij!

25 okt 2006, 10:45

Waar staat die DIY dan? :roll:

@Kaya: Is het gelukt?!? (foto!)
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 okt 2006, 18:35

Nee ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb twee linkerhanden dus vind het een beetje lastig :oops:
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2006, 21:05

toen ik die chrome lijst erafhaalde trok ik hem zo door de midden :?
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

26 okt 2006, 21:13

je moet het ook met beleid doen :mrgreen:

Het is wel teer spul ja, maar je gooit het toch achteraf weg omdat je die nieuwe gaat kopen, dus lekker boeiend :) gewoon eraf rukken die handel, die dubbelzijdige tape verwijderen met heet water oid, dan nieuwe strip tape en nieuwe omlijsting erop plakken/klikken.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2006, 21:16

FunkyRAT schreef:je moet het ook met beleid doen :mrgreen:

Het is wel teer spul ja, maar je gooit het toch achteraf weg omdat je die nieuwe gaat kopen, dus lekker boeiend :) gewoon eraf rukken die handel, die dubbelzijdige tape verwijderen met heet water oid, dan nieuwe strip tape en nieuwe omlijsting erop plakken/klikken.
ben gewoon te sterk :mrgreen:

Terug naar “Exterieur”